Κεφάλαιο 3ο

74 11 0
                                    

Η ηλιαχτίδες του ήλιου έμπαιναν μεσα απο το παραθυρο και έπεφταν κατευθειαν πανω στα ματια μου. Ετσι λοιπον ξύπνησα και για εναν περιεργο λογο ειχα κεφια και δεν ημουν σαν την μεγάλη Παρασκευή επηρεασμένη απο τα χθεσινά γεγονότα με τον Γιαννη.

Σηκωθηκα, πηγα στο μπανιο για τα απαραιτητα εκανα δυο γαλλικες πλεξουδες τα μαλλια μου και κατεβηκα στην κουζινα να φαω.

Εκει ηταν οι γονεις μου. Ο μπαμπας μιλουσε στο τηλεφωνο για την δουλεια, οπως παντα τωρα τελευταια ( ηταν λογιστης), και η μαμα διαβαζε ενα απο τα περιοδικα της δουλεια της.

"Καλημερα κοριτσι μου" μου ειπε οταν με ειδε.

"Καλημερα μαμα." ειπα και πηγα να βαλω τα δημητριακα μου.

Γυρισα να δω το ρολοι και η ωρα ηταν 11μιση και ηταν σαββατο. Το βραδυ θα βγαιναμε με τα παιδια, τι καλαα.

"Εμαθες για τους καινουριους γειτονες;" με ρωτησε η μαμα μου και με εβγαλε απο τις σκεψεις μου.

"Μπαα οχι απλα ο τυπος στην ηλικια μου νομιζω ειναι στο σχολειο μας" ειπα και εφυγα στο σαλονι χωρις να δωσω περαιτέρω σημασια στο θεμα.

"Καλα, εγω αγαπη μου θα παω στην αγορα θελεις τιποτα απο εξω;;" ειπε και εκείνη την ωρα μου ηρθε στο μυαλο ενα υπέροχο φορεμα που ειχα δει εχθες στο κεντρο σε μια βιτρίνα.

"Εε να μωρε μαμα το βραδυ θα βγω και δεν εχω κανενα ωραιο φορεμα" ειπα και την κοιταξα με το πιο γλυκο χαμογελο που ειχα.

"Εισαι εσυ μια.. Πες μου τι ειδες και που;" μα ποσο καλα με ξερει δηλαδη;;

Της περιεγραψα το φορεμα και που το ειδα και εφυγε. Ο μπαμπας ηρθε μετα απο λιγο και μου ειπε οτι προεκυψε επαγγελματικο ραντεβού με εναν πελατη και επρεπε επειγόντως να παει.

"Ενταξει μπαμπα τα λεμε μετα"

"Αντε γεια σου αγαπη μου" ειπε και εκλεισε την πορτα πισω του.

Εγω παλι μοναχουλα στο σπιτι. Ανεβηκα στο δωματιο μου και πηγα να διαβασω.

Ειχα να κανω αλγεβρα κατευθυνσης, φυσικη για το φροντιστήριο, αρχαια και κατι αλλα. Μα ειναι δυνατον;; γιατι να μας βαζουν τοσα πολλα διαβασματα; εναν εγκεφαλο εχουμε.

Μετα απο 2μιση ωρες που ημουν κλεισμενη στο δωματιο και διαβαζα βαρεθηκα και πεινασα. Πηρα το κινητο και κατεβηκα στην κουζινα. Εκανα ενα τοστ και μεχρι να γινει τσεκαρα το κινητο μου. Ειχα ενα μυνημα απο τον Σταθη.

All or nothingDonde viven las historias. Descúbrelo ahora