Κεφάλαιο 12ο

47 7 0
                                    

Το πρωι ξυπνησα με απιστευτα κεφια. Μα φυσικα και θα ξυπνουσα με κεφια μετα τα χθεσινα γεγονοτα. Σηκώθηκα και πηγα να ετοιμαστω για το σχολείο. Εβαλα ενα τζιν μαυρο με ενα καρο κοκκινο πουκαμισο. Και τα μαυρα σουπερσταρ μου. Αφου πηρα τα πραγματα μου απο το δωματιο κατεβηκα στην κουζινα που βρηκα την μαμα να μου κανει τοστ.

"Καλημερα" ειπα.

"Καλημερα, εχεις κεφια ή ειναι ιδεα μου;" ειπε γεμάτη περιέργεια.

"Ναι αλλα αλλη στιγμη θα τα πουμε.. Δεν προλαβαίνω." ειπα και χτυπησε το κουδουνι. Ετρεξα κατευθειαν στην πορτα και την ανοιξα. Ηταν ο Κωστας και με περιμενε απο εξω.

"Τα λεμε μαμα" φωναξα και εφυγα.

"Καλημερα μωρο μου" ειπε και με φιλησε κατευθειαν.

"Καλημεραα" ειπα με ενα χαμογελο. "Εχω ρενταβου με τα παιδια στην γωνια θα ερθεις;" τον ρωτησα αναφερόμενη στον Σταθη και την Κλειω.

"Ναι δεν εχω προβλημα" ειπε και συνεχισαμε μεχρι που φτασαμε στην γνωστη γωνια.

Κοιτουσα μια τον δρομο μια τον Κωστα. Επικρατουσε μια ησυχια αλλα δεν ήταν καθολου αβολη.

«Με ποιον θα κοιμηθείς στην τετραήμερη;» με ρωτησε σπαζοντας την ησυχια.

«Μαλλον με την Κλειώ και την Εύα, εσυ;» τον ρωτησα καθως εκανε κυκλους με το δαχτυλο του στο μπούτι μου.

«Μπορει με τον Γιάννη και τον Σπύρο ή με τον Στάθη δεν ξερω ακομα.» ειπε αδιαφορα. Αλλα εγω σκαλωσα στο οτι μπορει να κοιμηθει με τον Γιαννη ο οποιος με παρακολουθει. Αλλα ο Κωστας δεν ξερει τιποτα απολυτως. Ουτε οτι ειναι πρωην μου δεν ξερει, αλλα νομιζω πρεπει να του το φερω καπως.

«Ξερεις Κωστα ειναι κατι που δεν σου εχω πει.» ειπα και γυρισα να τον κοιταξω.

«τι ειναι; Πες μου.» με παροτρυνε να του πω.

«εεε να, ο Γιαννης ηταν.. τα ειχαμε παλια. Ειναι πρωην μου.» ειπα και τα χαρακτηριστικα του σκληρηναν λιγο.

«Ποσο παλια;;» ειπε μετα απο λιγο.

«την περιοδο που σε γνωρισα εμεις χωριζαμε» του ειπα και εσκυψα το κεφαλι.

«μαλιστα, τουλαχιστον δεν μου το ειπες μετα την εκδρομη.» ειπε και με κοιταξε με ενα βλεμμα που ελεγε ας το αφησουμε εδω αυτο.

Kosta's P.O.V.

Δεν ξερω γιατι νευριασα οταν μου ειπε για τον Γιαννη, απλα με πειραξε που επειδη εχω ακουσει οτι πηγε με την μεγαλυτερη πουτανα του σχολειου. Μαλλον για αυτο θα χωρισαν.

All or nothingWhere stories live. Discover now