Ηταν στην κουζίνα και απο τις φωνές δεν καταλαβαν οτι μπηκα στο σπιτι. Τους ακουγα να φωναζουν και ετσι κρυφτηκα στον τοιχο στο χολ και τους ακουγα. Ξερω κατινιά αλλα ειναι οι γονεις μου, καταλαβαίνεται.
"Πως μπορεσες να πας με αυτη την τσουλα ρε γελοιε;;" φωναζε η μαμα. Μα καλα και αυτος πως της το εφερε;;
"Να σου εξηγισω.." πηγε να πει αλλα η μαμα τον διεκοψε.
"Ανδρεα δεν θελω να ακουσω τιποτα. Σας ειδα με τα ιδια μου τα ματια." ειπε και το σαγονι μου εφτασε στο πατωμα. Ειναι δυνατον;; δηλαδη η μαμα τους ειδε;; και δεν της μιλησε ο μπαμπας;;
"Θα ζητησω διαζυγιο. Η Χριστινα θα μενει εδώ μαζι μου. Εσυ απο σημερα κιολας φεύγεις." ειπε η μαμα και τοτε εγω εκανα λιγο θορυβο για να με καταλαβουν.
"Ηρθε το κοριτσι μου" ειπε η μαμα.
"Τι ειναι ολος αυτος ο χαμος;;" εκανα την ανηξερη, ενω ήμουν αυτη που τα ηξερε ολα.
"Θα γινουν καποιες αλλαγες εδω μεσα. Αρχικα ο μπαμπας σου θα μετακομισει." ειπε και ο μπαμπας κοιταξε κατω γιατι ηξερε πως τα ηξερα ολα. Φυσικα ντραπηκε.
"Μαλιστα και καλα θα κανει" ειπα αποτομα και εφυγα απο την κουζινα που ηταν οι γονεις μου.
Ανέβηκα στο δωματιο και κλειδώθηκα μεσα. Σκεφτηκα ολα τα γεγονοτα και ενα δακρυ κύλησε στο μαγουλο μου ασυναισθητα. Ο Κωστας λεει ότι με θελει και μετα λεει οτι οι σχέσεις και αυτά ειναι μαλακιες. Μετα οι γονεις μου χωριζουν επειδη ο μπαμπας κερατωσε την μαμα. Ολα πανε κατα διαολου και δεν μπορω να τα διαχειριστώ ολα μαζι.
Βαζω μια φορμα και μια μπλουζα και αποφασιζω να παω μια βολτα σε ενα κοντινο παρκακι που δεν μαζεύει πολυ κοσμο.
Αρχιζω να τρεχω με τα ακουστικά στα αυτια και προσπαθω να διωξω ολες τις σκεψεις μακρια.
Βρισκω ενα απομερο περβαζακι και παω να καθήσω. Ο ηλιος δεν υπαρχει πλεον, είναι βραδυ και ειναι μολις 8. Σκεφτομαι τι μπορει να θελει απο μενα ο Κωστας και παιζει ετσι μαζι μου αλλα έχω την απαντηση. Απλα θελει παιχνιδια για την καλοπεραση του.
Ενα χερι με ταρακουναει και προς στγμη ηθελα να είναι ο Κωστας αλλα οχι ηταν η Ξενια. Τι θελει τωρα αυτη;;"Γεια σου Χριστινα." μου λεει με ενα ειρωνικο και ψεύτικο χαμογελο.
"Γεια σου ξενια" ανταποδίδω και γω.
"Δεν περιμενα να σε δω εδω." ειπε.
"Συνηθίζω να ερχομαι εσυ πως και απο εδω;" την ρωταω.
YOU ARE READING
All or nothing
RomanceΤι γινεται οταν η μοιρα μας βαζει νεα προσωπα στην ζωη μας και μας τα αλλαζουν ολα χωρις να το θελουμε;; τι γινεται οταν συναντιούνται δυο εκρηκτικες προσωπικοτητες;; εδω ειναι το ερωτημα.. ερωτας ή πονος;;