Κεφάλαιο 11ο

51 7 0
                                    

Γυρισα να κοιταξω ποιοι ηταν μέσα στο αυτοκινητο διακριτικα, και αυτο που αντικρισα ηταν πραγματικα αδιανόητο. Ηταν ο Γιάννης με την Ξενια να οδηγάει. Τωρα συνηδιτοποιω οτι ο Γιαννης μιλουσε στο τηλεφωνο το πρωι με την Ξενια, την γνωστη Ξενια. Ημουν ακομα στην ξένη πολυκατοικια ακομα και αν έβγαινα θα συνέχιζαν να με παρακολουθούν αλλα δεν ξερω γιατι.
Χτυπησα ενα θυροτηλέφωνο και ευτυχως ηταν μια γλυκια γριούλα και μου ανοιξε. Κατευθυνθηκα στην ταρατσα του της πολυκατοικιας και παλι καλα ηταν ενομενες οι οροφες των διαμερισματων, με αποτελεσμα να περασω σε μια πολυκατοικια που βρισκοταν πισω απο το αυτοκινητο. Μπηκα μεσα και κατεβηκα με τα σκαλια και εφτασα στην αυλη της πολυκατοικιας. Βγηκα ησυχα και εφυγα οσο πιο διακριτικα για να μην με καταλαβουν. Αφου απομακρυνθηκα αρκετα αρχισα να αναγνωριζω την περιοχη και ετσι γυρισα σπιτι. Η μαμα ελειπε και εγω βρηκα εναν φακελο εξω απο το σπιτι με το ονομα μου. Για ενα λεπτο ανατριχιασα με την τροπη που πηραν τα πραγματα σημερα. Το πηρα και μπηκα στο σπιτι. Πηρα τηλεφωνο την Κλειω και για ακομα μια φορα με παρατησε για γκομενο. Πηρα τοτε τον Σταθη και τον ρωτησα αν ηθελε να περασει απο το σπιτι μου.

"φυσικα Χριστινακι μου και το ρωτας;; εγινε κατι σοβαρο ομως;; γιατι με τρομαζεις" ειπε προφανως ανυσηχος αφου πριν μιση ωρα ημασταν μαζι στο σχολειο.

"οχι καλυτερα να τα πουμε απο κοντα" του ειπα, κρυβοντας το σημερινο. Φυσικα και θα του το ελεγα απο κοντα.

"ενταξει οπως θες, σε μισω σπιτι σου" ειπε και το κλεισαμε.

Κοιτουσα το γραμα και φοβομουν να το ανοιξω. Υπαρχουν δυο εκδοχες ή να ειναι ο Κωστας και να κανει παιχνιδακια αφου τα φτιαξαμε αλλα αν ειναι ο Γιαννης με την Ξενια που με παρακολουθουν;;

Τον παρατηρω καλυτερα, ειναι ενας λευκος φακελος με μαυρα καλλιγραφικα γραμματα να λενε το ονομα μου και εχει και χρυσες λεπτομεριες που το κανουν πιο κομψο.

Αποφασιζω να το αφησω κλειστο και να το ανοιξω οταν ερθει ο Σταθης. Καθομαι στο καναπε αραχτη αφου ειμαι μονη μου και μπαινω λιγο facebook. εχω ενα μυνημ απο τον Κωστα.

θα ερθεις το απογευμα σπιτι μου;;

ελεγε το μυνημα του. Απο την μια δεν θελω να παω γιατι θα με δει σκεπτικη και δεν ξερω αν πρεπει να του μιλησω αφου η Ξενια ειναι η θετη του μητερα. Αλλα απο την αλλη θελω τοσο πολυ να παω.

φυσικα και θα ερθω

απανταω τελικα. Εε δεν μπορω να μεινω σπιτι ενω θα ξερω οτι με θελει σπιτι του..

All or nothingDonde viven las historias. Descúbrelo ahora