Κεφάλαιο 10ο

48 7 2
                                    

Μπηκα στην ταξη και εκατσα στην θεση μου. Πισω μου καθησε ο Σταθης και στο διπλανο θρανιο ηταν ο Κωστας.
Εριχνα κλεφτες ματιες με τον Κωστα μεχρι που μπηκε ο Λυκειαρχης για μια ανακοινωση.

"καλημερα παιδια. Ηθελα να σας ενημερωσω οτι θα πραγματοποιηθει και φετος η 4ημερη εκδρομη στην Κερκυρα σε ενα μηνα σχεδον. Θα φυγουμε 7 απριλιου οπως προβλεπεται." ειπε και μολις τελειωσε ολοι αρχιζαν να κανονιζουν για τα δωματια τους. Εγω ημουν τελειως χαμενη και δεν απαντουσα σχεδον σε κανεναν. Τι να σκεφτεται αραγε ο Κωστας για ολα οσα εχουν γινει;; Αλλα τι το σκεφτομαι; Σιγουρα δεν τον νοιαζει απλα ηθελε να περασει καλα.

Στελνω κρυφα ενα μυνημα στην Κλειω στο κινητο.

ελα να με βρεις λιγο στο διαλλειμα.

η απαντηση αργησε λιγο να ερθει.

αχχ χριστινακι ειναι σοβαρο;; θα παω να βρω εναν κουκλο απο την 2α.

ποσο με εκνευριζει οταν βαζει πανω απο μενα τους γκομενους της.

καλα!!

ειπα και εκλεισα το κινητο. Γυρισα το κεφαλι ασυναισθητα απο την πλευρα του Κωστα και τον πετυχα να με κοιταει με ενα βλεμμα που εγινε στο τελος ενα πονηρο χαμογελο.

Στριφογυρισα τα ματια μου και γυρισα παλι στο παραθυρο που κοιτουσα και πριν.

Το κουδουνι χτυπησε και ηρθε ο Σταθης και μου ειπε οτι κατι ηθελε να μου πει. Με περιμενε εξω απο την ταξη και οταν βγηκα, πηγαμε και καθησαμε σε ενα καναπεδακο που ειχε στον διαδρομο.

"Λοιπον χριστινα, θελω να μου πεις ειλικρινα τι τρεχει με τον Κωστα." ειπε και σκεφτηκα οτι επρεπε να του πω. Ηταν ο κολλητος μου.

Ξεκινησα και του τα ειπα ολα. Απο την συναντηση μας εκεινο το βραδυ, για ολα τα φιλια μας μεχρι και το γεγονος οτι μενει απεναντι μας και οτι η Ξενια ειναι η μητρια του.

"Σιγουρα σε θελει και τον θελεις" ειπε αφου χαμογελασε πονηρα πρωτα.

"ναι ρε σταθη, σορρυ κιολας. Αλλα απο την μια ειναι κρυο και απο την αλλη ζεστη εγω περισσοτερο για παιχνιδι το βλεπω αυτο." του ειπα καπως απογοητευμενη.

"μπορει απλα να μην μπορει να το διαχειρηστει" ειπε ο Σταθης και προφανως ως αγορι πηρε το μερος του.

"Ναι αυτο ειναι, γιατι σιγουρα ειναι απειρος στο θεμα κοριτσια. Ασε μας ρε. Σαν και σενα ειναι σκεφτεται την καλοπεραση του. ειναι καλοπερασακιας" τον ειρωνευτηκα και του ειπα την γνωμη μου καταμουτρα χωρις να υπολογισω τιποτα. Αλλωστε ο Σταθης το εχει αποδεχτει και ξερει οτι ετσι ειναι.

All or nothingWo Geschichten leben. Entdecke jetzt