Ξύπνησα από το τηλέφωνο της ρεσεψιόν για την αφύπνιση που είχαν καθε πρωί στις 8 και μισή. Είχα εναν αρκετά έντονο πονοκέφαλο απο τα χθεσινοβραδινά γεγονότα και χρειαζόμουν επειγόντως ένα παυσίπονο. Μόλις πήγα να σηκωθώ μπήκε στο δωμάτιο μου ο Στάθης.
"Καλημέρα, πως είσαι;" με ρώτησε ενώ κάθισε στην άκρη του κρεβατιού.
"Προσπαθώ να χωνέψω όλα τα χθεσινά. Επίσης ξύπνησα με έναν πονοκέφαλο, έχεις να μου δώσεις τίποτα;" τον ρώτησα και αμέσως μου έφερε απο την βαλίτσα του ένα μικρό χαπάκι.
Κατεβήκαμε να πάρουμε πρωινό παρά την αρνητική μου συμπεριφορά. Δεν ήθελα με τίποτα να πέσω πάνω στον Γιάννη ή τον Κώστα. Αν και ήξερα οτι κάποια στιγμή έπρεπε να έρθω αντιμέτωπη με όλα αυτά. Αλλά προς το παρόν το άφηνα για την Θεσσαλονίκη.
Στο τραπέζι ευτυχώς ήμασταν μόνο εγώ, ο Στάθης και η Κλείω. Η Κλείω θα πήγαινε να φέρει πρωινό για όλους μας οπότε εγώ με τον Στάθη μείναμε στο τραπέζι.
Γύρισε να με κοιτάξει και μου έπιασε το χέρι που είχα πάνω στο τραπέζι.
"θέλω να προσέχεις, αλλά να ξέρεις ότι όταν δεν θα είσαι εσύ ικανή να το κάνεις θα είμαι εγώ εκεί για σένα." καθώς μιλούσε το άγγιγμα του μου έβγαζε μια πρωτόγνωρη τρυφερότητα, που δεν έχω ξανά νιώσει.
Εκείνη την στιγμή διέκοψε η Κλείω που ήρθε με τα πιάτα. Άρπαξα γρήγορα το χέρι μου και επικεντρώθηκα στο πιάτο μου χωρίς να κοιτάξω κανέναν απο τους δυο.
Η Κλειώ μάλλον κατάλαβε την ηλεκτρισμένη κατάσταση που υπήρχε οπότε συνέχισε να τρώει.
"Εγώ θα πάω να πάρω και αλλο χυμο." ειπα και σηκωθηκα.
Στην ουρά για τα ροφήματα έπεσα πάνω στον Γιάννη γαμώτο.
"Καλημέρα γλύκα." είπε με υφάκι.
"αντε πνίξου Γιάννη." ειπα γεμάτη κακία και απομακρύνθηκα χωρίς τον χυμό μου.
Μετά το πρωινό μας ειδοποίησαν για την βόλτα που θα κάναμε στο παλάτι της πριγκίπισσας Σισσυ. Φτασαμε στον χωρο που ηταν το 'Αχιλλειον' μετα απο πολλες στροφες και κουραστικά δρομάκια με το λεωφορείο.
Ήταν πραγματικα πανέμορφο. Η ωρα ηταν 12, και ειχαμε 1μιση ωρα να το δουμε.
Πηγαμε με την Κλειώ και τον Σταθη να εξερευνησουμε όλα τα δωματια που είχε η Σισσυ. Το καλυτερο ηταν ένα δωματιο που είχε παντου καθρεφτες. Βγαλαμε φυσικα πολλες φωτογραφιες. Απο οτι είδα ο Κώστα ηταν με τον Γιάννη. Τα δύο ρεμάλια μαζί.
YOU ARE READING
All or nothing
RomanceΤι γινεται οταν η μοιρα μας βαζει νεα προσωπα στην ζωη μας και μας τα αλλαζουν ολα χωρις να το θελουμε;; τι γινεται οταν συναντιούνται δυο εκρηκτικες προσωπικοτητες;; εδω ειναι το ερωτημα.. ερωτας ή πονος;;