Otázka

164 23 4
                                    

Proč? Možná proto, že jsi tak krásná...

Ležela jsem na posteli v poloze hvězdice a tupě zírala do stropu s malým papírkem v jedné a křehkou květinovou korunkou v druhé ruce.

Co tím chce říct? Přijde mu to vtipný?! Takhle si se mnou hrát?!

Nevědomky jsem vzteky začala mačkat papírek do malé kuličky. Nechala jsem svůj pohled dopadnout na nádherný modrý věneček.

Tak krásné květy...určitě si je nezasloužím. Jsou pro někoho krásného.

Po tváři se mi začala kutálet vzdorující slza.

No, a ještě kvůli tomu hovadu brečím...

Proč já? Proč z tvého milionu fanynek?

Zvedla jsem se z postele a stoupla si před zrcadlo. Znovu jsem narovnala zmrzačený papírek a přečetla si slova, která mi v břiše probudila dosud neznámý pocit. Asi to byl ten, který zamilovaní nazývají 'motýlci'. Podívala jsem se do zrcadla a pomalu si položila malou korunku na nadýchané vlasy.

Proč? Co to je? Co po mně chceš? Nenechám zlomit!

Jsi lhář, Min YoonGi.

...

"Prostě se mi líbila, nemám ji od nikoho..."

Myslela jsem si, že přesvědčit moje spolužáky bude snazší, než přesvědčit samu sebe...

"No tak, určitě ti ji někdo dal!"

Mýlila jsem se.

"Hele, pokud vím, tak vám do toho nic není, takže se přestaňte starat a dovolte mi vrátit se do svého plynného skupenství."

Naštěstí se začali vytrácet. Uff, konecně.

Do třídy věšel sebevědomý blonďák, následován asi dvaceti radosně pištivými pozdravy. Pohlédl na mě a po tváři mu přejel úšklebek. Já jen protočila oči a zahleděla se z okna. Viděla jsem koutkem oka, jak jde k mojí lavici, ale v tom začala hodina a učitel ho poslal sednout.

Ahhh, díky Boh-

"Pane učiteli, já si zapomněl učebnice."

"Sedni si k We SunMi."

TO SE MI SNAD ZDÁ!!!

Nevítaný vetřelec si přisunul lavici ke mně a já myslela, že vybuchnu vzteky. Posunula jsem si židli co nejblíže k oknu a snažila se ho ignorovat.

Chvilku vypadal zaraženě, ale pak vytáhl kousek papíru, něco na něj naškrábal a posunul ho ke mně.

Vybral jsem dobře? napsané jeho roztržitým písmem.

To je věcí názoru, vrátila jsem mu stránku s odpovědí.

Já myslím, že jsem vybral dobře. Hodí se k tobě.

Začínám ho mít plné zuby...

Ke mně se hodí spíš klid, o který mě právě obíráš. Běž dělat 'šťastnou' nějakou z tvých fanynek a přestaň si hrát se mnou.

TsundereKde žijí příběhy. Začni objevovat