Kapitola 3

2K 35 10
                                    

POZOR!!!!
TADY V TÝ KAPITOLE BUDOU TROCHU ,,LECHTIVĚJŠÍ" SCÉNKY ALE NECHCI JSEM DÁVAT NĚJAKÝ OMEZENÍ ,KTERÝ BEZTAK BUDE KAŽDÝ IGNOROVAT

Harry jí pomalu sundal triko a musel uznat, že prsa Ginny má hodně velký. Zubama jí začal sundávat ramínko podprsenky. Slyšel, jak Ginny hluboce dýchá (nebo spíš funí jak lokomotiva :-) :-) ;-) ;-) ).
Podíval se jí do očí a naprosto ho překvapilo i potěšilo, když v Ginniných očích viděl obrovský chtíč.

Pak už jen stačil jeden krátký pohyb a už mohl obdivovat (zatím necelou) krásu Ginninýho těla.
Sám si přetáhl tričko přes hlavu. Znovu začal Ginny líbat.
Po chvilce si začal sundávat kalhoty. Ginny udělala to samý.
Harry už dlouho viděl, že Ginny chce něco říct.
Konečně se k tomu odhodlala.
,, víš totiž Harry, já jsem to totiž ještě neto " vykoktal ze sebe. Harry se musel usmát jejímu výrazu ale hned  jí odpověděl:
,,Neboj, já taky ne " .  Ginny se viditelně ulevilo.

Harry ji vzal do náruče a přenesl ji do postele.
Pak se s otazníkem v očích podíval na Ginny- ta na něho kývla.
Tak se Harry nadechl a sundal ji kalhotky...
Naklonil se k Ginny a začal jí líbat.
Ta mu však nečekaně sundala boxerky a údivem vydechla  .
,,Připravená ?" zeptal se Harry. Ginny jen přikývla.
Tak se přiblížil k jejímu vstupu a řekl:
,, teďka tě to bude asi trochu bolet ale s tím se nedá nic dělat " a jemně přirazil.
Ginny vydala bolestný sten. Ale za chvilku se sama zhoupla proti jeho bokům...

Mňo, myslím, že dál to rozebírat nemusíme ;-) ;-)

Snad jsem vás neodradil od dalších kapitol.
Jinak kdyby někdo chtěl zapojit do příběhu, tak ať mi napíše do chatu.

Harry Potter & Ginny Weaslová- nejen o lásce ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat