Kapitola 10

1.1K 28 3
                                    

Z pohledu Ginny


Nemohla jsem tomu uvěřit. Opravdu použil kletbu, která se nepromíjí. Jestě, aby ho zavřeli do Azkabanu. Já jsem na něho nebyla naštvaná.


Hned jsem se mu vrhla okolo ale on mě se slzama v očích řekl: ,, Brumbá je mrtvý. Snape hp zabil''  Myslela, že se mi zastavilo srdce. Snape, ten Snape, kterýmu Brumbál věřil.


Ale to se náhle ve Velké síni objevil Dolohov a namířil na Harryho hůlku.


pohled Harryho


Všimnul jsem si Dolohova, jak na mě míří hůlkou. Zavolal jsem na všechny, ať mi uhnou a vyslal na něho omračovací kouzlo. Dolohov ho ale zablokoval štítem. Vzpomněl jsem si na hodiny s Brumbálem a na to, jak mi daroval polovinu svojí kouzelné moci a jak mě učil super složitá kouzla. Hned jsem na Dolohova vyslal další útočná kouzla, ve kterých jsem byl se vší skromností mistr.


Pohled 3.osoby


Všichni sborově zalapaly po dechu, když z Harryho hůlky vyšlehlo neznámé kouzlo. Dolohov se mu ale vyhnul a kouzlo narazilo do zdi za ním. Ozval se obrovský třesk, když se stěna skoro rozpadla. Celý učitelský sbor s údivem, ohromením i obdivem koukal na Harryho. Všichni věděli o jeho soukromých hodinách s Brumbálem ale tohle. Profesorka McGonallová, Prýtová, Kratiknot i Křiklan si uvědomili, že Harrymu patří polovina Brumbálovi moci. Harry vyslal další kouzlo a Dolohov se mu zase vyhnul ale údiv v jeho očích nešel přehlédnout. Vyslal na Harryho omračující kouzlo ale Harry vyčaroval mocný štít. Hned ale vyslal na Dolohova další kouzlo a to rozbilo zeď za ním. Dírou vlezlo do síně další párek Smrtijedů a hned vyslali na Harryho kouzla a ty pohltil Harryho štít. Harry okamžitě vyslal další mocná kouzla a jedno strefilo Smrtijeda přímo do hrudi a on zmizel. Další Smrtijed se s křikem vrhl na Harryho ale strefilo ho do hrudi asi padesát omračujících kouzel a on se zhroutil k zemi. Dolohov si uvědomil, že na všechno zbyl sám a že i kdyby se mu podařilo Pottra přemoct, nedostal by se od tamtut živý a tak se vrhl na útěk ale zapomněl se krýt a tak ho Harryho omračující kouzlo trefilo do hlavy.

Dav začal křičet. Samozřejmě radostně ale když uviděli výraz v Harryho obličeji, ihned přestali. Harry se promluvil ,, Brumbál je mrtvý'' ,,NÉÉÉÉÉÉÉ'' nikdo by neuvěřil,že to zakřičela McGonallová

Harry Potter & Ginny Weaslová- nejen o lásce ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat