Kapitola 13

913 22 0
                                    


Svatba probíhala celkem v klidu. Harry s Ginny tancovali asi dvě hodiny. 

Pro oba to bylo nádherné. Když v tom se objevil patron a promluvil hlasem Pastorka ,, Ministersvo padlo. Brousek je mrtvý. Přicházejí sem.'' Nastala panika. Všichni se začali přemisťovat. To už však tam vtrhl asi tucet osob zahalených v černých pláštích. Harry hned začal po nich metat kletby. Ron a Hermiona chytli Harryho za ruku. Sotva se stihly otočit tak Ginny po nich skočila a chytla se jich taky.


Přemístili se na nějaké velké náměstí. Začali Ginny vyčítat, že se přemístila s nima. Ale jedno bylo jasné. Že už se nemůže vrátit.


Hned zašli do nějaké kavárny a začali probírat, co se asi tak stalo na svatbě. Náhle do kavárny vešli dva hřmotní dělníci a ihned začali skenovat ty tři (Harry byl pod neviditelným pláštěm). Harry viděl, jak vytáhli hůlku a namířili ji na Hermionu a Ginny.  Harry ihned vyslal na plavovlasého kouzelníka kletbu a on padl k zemi. Zároveň ten druhý vyslal na Hermionu kouzlo ale Harry dokázal vyčarovat štít. Vyslal na Smrtijeda kouzlo a taky to s ním seklo o zem.

Čtveřice se okamžitě přemístila k Smrtijedům a začala je prozkoumávat a pak Ginny dala otázku, který trápila všechny: ,, Ale jak nás našly?''

Ihned se trojka koukla na Harryho který s povzdechem mávl hůlkou a chvíli byl jako mimo.

Po minutě se zase vrátil do reality a podíval se po trojce a řekl

,, Vy-víte-kdo udělal ze svého jména tabu. Když ho řekneme jeho jméno, prolomí se všechny ochranná kouzla a přemístí se sem Smrtijedi''




Já vím, že to není nijak moc dlouhý ale momentálně nestíhám a je to náročný. Takže kapitoly budou jednou za čas :/


Harry Potter & Ginny Weaslová- nejen o lásce ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat