Remus, Ron, Hermiona a Ginny se objevili kousek od Doupěte.
Ihned doběhli k Doupěti a přidali se do bitvy. Ron s Hermi se pustili do Rookwooda, Remus začal bojovat s Nottem a Ginny se Selwynem. Chvíli to vypadalo že Smrtijedi prohrajou ale pak se objevili ještě Avery, Crabbe a Goyle a Smrtijedi mají převahu. Náhle se ozve výkřik. Všichni se tam otočí a vidí jak Sturgis Tobolka padá s výkřikem k zemi. Smrtijedi toho využili a zahnali všechny do jednoho klubka a mířili na ně hůlkama.
V tom se ale najednou objevil oslnivý záblesk a k údivu všech se objevil Harry Potter. Ihned vyslal kletbu a Nott nestihl uhnout a zasáhla ho přímo do srdce a on vybouchl a přitom zranil i Crabbeho který stál vedle něj a ten začal hořet. Pomoct mu chtěl Selwyn ale zapomněl se krýt a tak další Harryho kletba zasáhla jeho a on se začal jako napínat jako by byl na skřipci až na konec prasknul a Harry mávnul hůlkou a jeho zbytky zmizeli. Smrtijedi byli tak zaskočeni že postupně padali pod Harryho kletbama až zůstali poslední tři- Rookwood, Avery a Goyle. Všude okole se válelo asi 15 dalších těl přívrženců Pána zla.
Goyle se vrhnul na Harryho ale ten ho omráčil ale viděl jak na chumel lidí jenž byli spoutaní míří hůlkama. Harry sotva stihnul mávnout hůlkou a to už na ně zaútočili. Harrymu se sice povedlo vyčarovat štít ale i tak nedokázal kletbu zastavit úplně a tak servala Rona k zemi. Harry hned před nima vyčaroval tak silný štít že museli odstopit asi 2 mety a Harry po nich vyslal kouzla a oba dva byli najednou svázaní. Harry ještě jednou mávnul hůlkou a všichni zmizeli.
Já vim že kapitoly jsou krátký ale radši napíšu víc kratších kapitol než míň delších.
ČTEŠ
Harry Potter & Ginny Weaslová- nejen o lásce ✓
Fanfictionpříběh Harryho v období, kdy začal chodit s Ginny a jak porazil starouše Voldyho a tak- dozvíte se ,když přečtete ;) KAPITOLY JSOU HODNĚ KRÁTKÝ DOKONČENO!!!