tak se po dlouhý době zase hlásim a nečekaně to zase bude krátká kapitola :D
Jakmile bitva skončila tak se hned Harry vrhnul ke skupince svých přátel a hned obejmul Ginny. Ta se mu jen vyděšeně stulila do náruče. Harry si ale vzpomněl na Rona a jak ho zasáhla nějaká kletba tak se opatrně vyprostil s Gininný náruče a šel se kouknout jak na tom jeho zrzavý kamarád je. Když ho však uviděl tak zalapal po dechu. Ron ležel na zemi, oči jak dva tenisáky a tak podivně skřehotal. Po chvíli si Harry vzpomněl na jedno kouzlo co ho učil Brumbál. Bylo to kouzlo po kterém se člověk dozvěděl, jaké kouzlo bylo použito v tomto případě na Rona.
,,Aresto minuclo" zvolal Harry a švihnul hůlkou. Hned věděl že na Rona použili kouzlo při kterém se zastaví krevní oběh a kyslík tudíž neproudí do těla. Harry rychle začal kouzlit a Ron začal zase pomalu a klidně dýchat. Všichni si oddechli. ,, Tedka bude muset ještě tak tejden ležet a moc se nehejbat ale pak už bude v pořádku" řekl k úlevě všech Harry. Ihned se s ním přemístili do Harryho domu č.12 a uložili ho do postele. Hermiona si k němu hnedka sedla, chytla ho za ruku a řekla Harrymu a Ginny že u něho bude a ať jdou opatřit nějaké jídlo. Tak se vzali za ruce a přemístili se do velkoskladu jistého obchodu. Tam do jejich bezdedného batohu naházeli jídlo a pití které měli rádi a přemístili se nazpátek. Harry pak jednoduchým kouzlem přemístil všechno jídlo co nakradli do "špajzu" a odešli za Ronem....
tak zase taková kratší kapitolka :)
ČTEŠ
Harry Potter & Ginny Weaslová- nejen o lásce ✓
Fanfikcepříběh Harryho v období, kdy začal chodit s Ginny a jak porazil starouše Voldyho a tak- dozvíte se ,když přečtete ;) KAPITOLY JSOU HODNĚ KRÁTKÝ DOKONČENO!!!