Všichni oslavovali ve Velké síni. 'Profesorka McGonagallová vrátila zpět kolejní stoly ale nikdo neřešil kdo kde sedí.
Tedka je část která je i v knížce- Harry jde do ředitelny...
Harry šel sám chodbou směrem k Nebelvírské společenské místnosti. Ron s Hermionou šli napřed. V tom si najednou Harry vzpomněl na Ginny... jeho Ginny... snad se jí nic nestalo.
Okamžitě změnil směr a vydal se k Velké síni. V tom však zpozoroval osobu která šla proti němu.
,,Ginny" ,,Harry"
Vrhli se k sobě a vášnivě se políbili. Pak spolu šli do Komnaty nejvyšší potřeby a tam strávili nezapomenutelnou noc...
Ráno se společně ruku v ruce vydali do Velké síně která byla k jejich údivu narvaná k prasknutí. Bylo tam plno lidí které vůbec neznali. Jakmile však zpozorovali že vešel největší hrdina tisíciletí tak se všichni postavili a s rukama nad hlavou začali tleskat. Harry samozřejmě zrudnul a po deseti minutách potlesku zvedl ruku a všichni přestali tleskat.
,,Děkuji za postlesk ale myslim že si ho zasloužíte všichni kteří se mu postavili"
V tom do místnosti vešel ministr kouzel Kingsley Pastorek, šel k učitelskému stolu a začal mluvit
,,Jak jistě všichni víte tak včera jistý nejmocnější kouzelník součastnosti, Harry Potter porazil nejobávanějšího černokněžníka všech dob, lorda Voldemorta alias Toma Rojvola Raddlea. Tímto jsme mu chtěli za celé Ministerstvo i za celý kouzelnický svět poděkovat a kromě Merlinova řádu první třídy předat i peněžní odměnu- 25 000 galeonů.
A zároveň jeho kamarádům a největším pomocníkům, Ronaldu Weasleymu a Hermioně Grangerové předat Merlinův řád druhé třídy a peněžní odměnu 12 000 galeónů každému.
A všem členům Fénixova řádu předáváme odměnu 2000 galeónů a všem členům Brumbálovy armády předáváme odměnu 1000 galeónů."
Po tomto prohlášení začala Velká síň burácet potleskem a každý si došel pro svoji odměnu. Jako poslední šli Harry s Ginny. Harry věděl že to musí udělat. Zvednul ruku a najednou bylo ticho. Harry poklekl před Ginny, sáhnul do kapsy a vytáhnul snubní prstýnek
,,Ginervo Molly Weasleyová, vezmeš si mě za manžela?"
,,Ano"
tak už jen cca 3 kapitoly a konec
ČTEŠ
Harry Potter & Ginny Weaslová- nejen o lásce ✓
Fanfictionpříběh Harryho v období, kdy začal chodit s Ginny a jak porazil starouše Voldyho a tak- dozvíte se ,když přečtete ;) KAPITOLY JSOU HODNĚ KRÁTKÝ DOKONČENO!!!