Kapitola 27- Co se skrývá v Malfoy manor

728 16 2
                                    

Harry se  na Draca nedůvěřivě podíval

,,Ahoj Draco, co potřebuješ?"

,,Zdravim, objevili jsme něco co musíte vidět."

,,Objevili?"

,,U nás doma" řekla Narcissa

,,A co to je paní Malfoyová"

,,Blacková"

,,Cože?"

,,S tim kreténem Luciusem jsem se rozvedla ještě před tím než šel do Azkabanu."

,, Tak to jste udělala dobře."

,,Ano,jdete tedy? Věřte mi, změní vám to život a budete vyvedeny z omylu."

,,Tak dobře."


Společně se tedy přemístili před Malfoy Manor. Vešli dovnitř a šli do sklepeních.

,,Po pádu Pána zla jsme náhodou objevili tajný vchod do tajných sklepeních" ujala se vysvětlení Narcissa Blacková

Šli složitě spletenými chodbami. Až došli do slepé uličky ze které vedly dvoje dveře.

Narcissa mávla hůlkou a dveře napravo se otevřeli. Překvapení vás čeká vevnitř.

Objevily se dveře, ty otevřeli a ocitli se ve velké mistnosti. Když došli doprostřed místnosti, zjistili, že má ještě nejmíň jedno patro. Ve spodním patře byla knihovna, narvaná pravděpodobně knihama o té nejčernější magii. Když dorazili do druhého patra, objevili alchymistickou laboratoř. Všude byly ampulky s tekutinama různých konzistencí a barev.

„Co to má být?" zeptal se udiveně Harry
„Tohle byla tajná pracovna Pána Zla" odvětila mu Narcissa
„Chtěli jsme to oznámit právě tobě. Ministerstvu nevěříme, ale ty bys mohl vědět, co s tím" přidal se Draco. 

V tu chvíli Harry napřáhl ruku a potřásl si s Dracem Malfoyem. 
„Očividně nejseš tak zlý, jak ses tvářil" řekl a poté se všichni rozesmáli.


ZMĚNA!!! Původní myšlenka, že Lily, James a Sirius jsou naživo byla dost mimo, tak jsem to tedka změnil takhle. Snad Vám to nebude vadit.


Harry Potter & Ginny Weaslová- nejen o lásce ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat