Kapitola 22

696 15 1
                                    

Harry vyslal extra výbušnou kletbu do davu Smrtijedů.

Voldemort zuřil. Jak to že ten zasranej kluk není mrtvej!!!!


Obránci Bradavic hnedka se začali stahovat a vysílat kletby proti překvapeným Smrtijedům, kteří se jeden po druhém poroučeli k zemi.

Tedka se sám Voldemort vydal do útoku. Vyslal několik zelených paprsků a někteří lidé pod nimi padli k zemi. To se však znovu objevil Harry a mávnul hůlkou a v kruhu okolo Voldemorta se rozhořel jedovatě růžový plamen. Voldemort ale jen mávnul hůlkou a plamen se změnil v ohnivou kouli a tu vyslal na Harryho ten ji však jedním mávnutím hůlky poslal zpět na Voldyho. Ten ji zrušil a zároveň poslal na Harryho smrtící kletbu ten však hbitě uskočil. Prudce mávnul hůlkou asi pět Smrtijedů vybuchlo. Voldemort vztekle zakřičel ale to už Harry zase zmizel...


Objevil se v učebně přeměnování. Ihned uviděl v rohu se krčit malou obtloustlou osobu. Mávnul hůlkou a osoba otočila na něj tvář. Byl to Peter Pettigrew...


Harry na něj začal řvát

,,Tak co ty odporná kryso? Pořád bys zradil nejlepší přátele? To už se nikdy nestane..

,,Avada Kedavra" zakřičel Harry a Peter padnul mrtvý k zemi jako předposlední z Pobertů (Remus žije a Tonksová taky).


Harry Potter & Ginny Weaslová- nejen o lásce ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat