Leyla ...
Senin bu ellerinde ne var bilmiyorum , tuttukça güçleniyorum...
---
Yazar'ın ağzından
Bitter şok olmuş durumdaydı. Çantası yere düştü , kekeleyerek konuştu "M... Mecnun ?"
"Bitter ? Sen gerizekalının önde gidenisin biliyon dimi ?"
"O neden öyle oldu ki acaba ?"
"Öğrendim herşeyi. " gülümsedi "Baban anlattı. "
"Ciddi misin sen ?"
"Yok değilim. İşsizim ben geldim burada oyalıyorum seni. " Bitter'in yanına geldi. Elini tuttu "Hadi gel gidelim. "
Bitter'in gözleri parladı "Nereye gitcez ?"
"Dönmeyeceğimiz bir yere. Belki pespembe pambık gibi bulutların arasına , belki de Mars'a ... Bilinmez. Bir ellerin bir ellerim yeter ..."
Bitter geriye doğru bir adım attı "Ben gelemem "
"Neden ? "
"Gelemem işte. "
"Bu sefer ne oyun dönüyorsa anlat bana. Çünkü sen istemedikten sonra asla bırakmam seni. Kim oyun planladıysa anlat bana Bitter ! Her kim yapıyorsa izin vermem artık. İsterse Benjamin olsun , senin için gider yakarım o ofisi ! Anladın mı ? " ileriyi işaret etti "Hadi gel gidiyoruz. "
"Mecnun zaten ben gelmek istemiyorum. "
Mecnun şaşırdı "Nasıl ?"
"Bildiğin gelmek istemiyorum işte. Sıkıldım da denemez aslında. Belki de dün dediklerin etkiledi beni. Keşke adım Leyla olsaydı -"
Mecnun öfkeyle sözünü böldü "Bitter nesini anlamıyosun ya ! Anlamak mı istemiyosun ! Adın Leyla olsaydı ne farkedecekti ? Ben seni sevdim ! Seni ! "
"Sen beni tanımıyorsun. Ben iyi biri değilim. Benim kişiliğim de Leyla'ya benzemiyor ki. Hani hikayenin ortasında giren kötü karakter olur ya , bir an ona aşık olur esas oğlan. Ama o kötü karakterden fazlası değildir. "
"Tamam. Bizim hikayemiz farklı olsun. Esas oğlan , kötü kıza aşık olsun bu sefer. Olmaz mı öyle ?"
Bitter'in gözleri dolu "Şimdi ben gelsem yine gideceğim ki. Bahane arayacağım gitmek için. Olmayacak çünkü. Bozuldu bir şeyler. Eksildi. Ne olduğunu bilmiyorum ama , bazı şeyler tükendi. "
Mecnun donakaldı. Tüm duyguları altüst olmuştu. Omuzları çöktü , ve o bitirici bakışına büründü "Gidiyosun yani ?"
"Gidiyorum. "
"Tamam. İstiyosan git. Bırak beni , yerle bir et ve git. Sen beni bırakamazsın Bitter. Silemezsin. Gözlerimin içine baka baka o taksiye binemezsin. Yapamazsın bunu bana. "
"Sen çok iyi birisin. Hep mutlu ol. Tamam mı ? Orada babamla yeni bir hayat kuracağım."
Ve Mecnun'un gözlerinin içine baka baka o taksiye bindi ... O güzel insanlar , taksilerine binip gittiler ...
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sende Mi Leyla ?
FanfictionGözlerine bakıp konuşamam ki ben Leyla... --- Yarım kalan bir , Leyla ile Mecnun hikayesidir. Kendimce 90. Bölümden itibaren devamıdır. Her türlü iğrenç espiri ve goygoy bulunmaktadır. Yüksek dozda Ali Atay , Ezgi Asaroğlu , Melis Birkan , Hande Doğ...