Arkadaşlar bu bölüm kitaptaki en önemli bölümlerden biridir. Hikayenin akışını değiştirecek tarzda bir bölüm. Söyleyeyeyim dedim. Hadi öperler ...
ataykolik hacı bu arada bu bölümü ormantik yapamadım ya ... Son anda değişti. Ama sana söz veriyorum , kral bir bölüm yapıcam sana.
---Leyla ...
... Ve öğrendim ki , kanatları varmış kalbin ;
Sevilince uçar ,
Sevilmeyince göçermiş ...---
Yazar'ın ağzından
Mecnun planı anlatıyordu "Abi şimdi ben Karabasanın ofisine dalıcam , sonra İsmail abi de AT kostümü giyicek , Karabasan onu AT zannedicek dikkati dağılıcak falan. Sonra ben hemen alıp kaçıcam. Nasıl ?"
İsmail karşı çıktı "Ben neden AT oluyorum acaba bay Mecnun ?"
"ATlarevreni'ndeyiz çünkü. Allaah Allaaah ! Abi plan için işte. "
Eylül merakla sordu "Biz neden geldik o zaman ?"
Mecnun ofladı "Ne bileyim ben ? Gelmişin işte" toparlandı "Ama bence Bitter aldı. Aramızda Karabasan'ın adamı o ! "
Yavuz , Mecnun'a baktı "Mecnun sen ciddi misin ?"
"Evet. "
"Sen bu kızı sevdiğinden emin misin ? Ağlattın kızı az önce farkında mısın ? Kibarca reddedebilirdin. Kırgınsan , kibarca söylerdin. Tüm suçu onun üstüne yığmak nedir ? Ya sen bi dön bak etrafına Mecnun , kız sen neredeysen orada olmaya çalışıyor ? Tamam yapmış bir hata , ama onu böylesine ağlatman gerekmez. Hiç dikkat ettin mi sana nasıl bakıyor ? Gözlerinin içi gülüyor. Hem o öyle bi insan mı ? Sen bu kızı sevdiğinden emin misin cidden ?"
Mecnun utanmıştı. Yaptığı hatanın farkına vardı "Abi haklısın ..."
"Yok Mecnun Hak'lı değilim ben İstanbul'luyum"
Tüm herkes ayağa kalkıp kaçtı. Yavuz arkalarından bağırdı "Abi çok abartıyorsunuz ! Ne dedim ben ya ! Taam taam özür diliyorum ! Gelsenize ! Bak hala kaçıyor ! Nisaaaan !"
---
Mecnun Karabasan'ın ofisine hızla daldı "Seni öldüriciğim "
Karabasan merakla sordu "Beni mi öldüriciksin ?"
"Yuh dedim mi onu cidden ? Çok pardon ya. Bi gazla geldim buraya. " etrafına bakındı "Ben buraya ne ara karar verdim de geldim ? En son Yavuz abinin espirisinden kaçıyodum. Gerizekalı oldum yemin ediyorum. Ne kadar çabuk gaza gelebilen bi insan oldum ben ? " öksürdü "Taam konuya dönüyorum. Ver asayı "
"Bende o konudan bahsedecektim "
"Tamam işte bende onu diyorum da "
"Asayı aldığım doğrudur , ama az önce bir baktım asa kayıp."
"Abi yaa nasıl kaybettin onu ? Yedin mi naptın ? Dede ağlar yeminle bak ver şunu bi odun için değer mi ? İstediğin odun olsun alırım yani sıkıntı yapma. "
" Hayır, gerçekten böyle oldu. Dün sabaha karşı aldım ve ofise koydum. Şimdi baktığımda ise yoktu. " aslanbaş asasını yere vurdu "Kesin biri aldı !"
Buna karşı AT kostümüyle İsmail içeri daldı "Gidelim ağzını burnunu kıralım !"
Metin 'kıralım' kelimesini duyunca içeri girdi "Kralım mı ? Toplanın bakalım , kralınız konuşma yapacak !"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sende Mi Leyla ?
FanfictionGözlerine bakıp konuşamam ki ben Leyla... --- Yarım kalan bir , Leyla ile Mecnun hikayesidir. Kendimce 90. Bölümden itibaren devamıdır. Her türlü iğrenç espiri ve goygoy bulunmaktadır. Yüksek dozda Ali Atay , Ezgi Asaroğlu , Melis Birkan , Hande Doğ...