Leyla ...
Leyla ... Leyla ... Leyla ... Beynimin içinde adeta bir şarkı sözü gibi dolanıp duran ismin , gözümün önünde belirmenle birlikte beynimin duvarlarına çarpıp yok oluyor. Sonra yine gidiyorsun , yine düşüyor gözlerin aklıma.
---
Yavuz abi , ben , İsmail abi Cafe'de oturuyorduk. Cafe neemiş ya ? Kafe. Kahve. Kahvehane. Kahvehanede. Kıraathane. İsmail abi lafa girdi
"Ee Yavuz düğün ne zaman ? Düğün gelsin de şık şık şık oynayalım artık "
"Düğün yapmıcaz ki biz. "
İsmail abi devam etti "E nikah ne zaman ? "
"Nikah da olmayacak. " yuh nikah da mı olmayacak ?
İsmail abi şok olmuştu "Yuh ama Yavuz ! Evlensenize , durcanızmı öyle boş boş !"
"Valla evlenmicez abi. Çünkü ben biliyorum. İçimde kötü bir his var. Biz evlenince kötü şeyler olacak. Eylül'ü de ikna edicem. Evlenmicez. "
"Aammaan sende ne abarttın Yavuz ! Sanki ölceniz ! Sanki siz evlenince Eylül vurulcak ! Ne abarttın ! Hıh , havalı. " İsmail abi yüzünü buruşturdu .
"Öyle söyleme abi ya. Şimdi o vurulursa o beyaz gelinliğin içinde ... Ben yaşayamam. Ya ölürüm , ya da hapise girerim. Düşününce bile içim kötü oldu "
Konuyu değiştirdim "Konuşmayın şöyle ya. Bu arada ben Sedefle kavga ettim. "
Yavuz abi sırıttı "Etmesen şaşardım"
"Çok pis konuştu bu sefer ama. Çok kırmışım ben sanırım Sedef'i. "
İsmail abi de sırıttı "Yani Mecnun hakettin bu sefer. "
"E abi hakettim ama ben sanırım Sedef'i se..." Sözüme devam edemedim.
"Mecnun sende az değilsin haa ! Seviyon demi Poğaçabaş'ı ! "
Yavuz abi de konuştu "Sen varya ah sen ... Çok fenasın Mecnun. "
"Sevmiyorum Sedef'i ben ! Sevmiyorum !"
"Yalan söyleme Mecnun. Seviyosan git konuş bence. Kızın kalbindeki ağaçları söküp yerine gökdelen dikme ... " Yavuz abi haklıydı.
İstemsizce gaza geldim " Tamam ya. Seviyorum Sedef'i. Köpek gibi seviyorum. Onun karşısına geçtiğimde konuşamıyorum , saçmalıyorum. Ama onu çok seviyorum. Oldu mu abi ! Seviyorum Sedefi ! Çok seviyorum ! Oh be ! Rahatladım ! " rahatladım ya. Açık açık söyledim işte herşeyi !
İsmail abi lafa girecekken o gazla hızla ayağa kalktım "Ben bunları Sedef'e söylemeye gidiyorum !"
---
Kapıyı çaldım. Heyecanla beklemeye başladım. Daha kendime itraf edememişken , bunu Sedefe söyleyecektim. Bilmiyordum. Nasıl bir halde olduğumu , kim olduğumu bilmiyordum. Ama bu yaşadığım aşktı. Bundan emindim. Tutacaktım Sedefin elinden bu sefer. Kapıyı Sedef açacak zannederken anneannesi açtı. Hiç konuşmasına izin vermeden ben konuştum
"Sedefi çağırabilir misiniz ?"
"Sedef gitti oğlum. " gözyaşlarını sildi. Ne demek gitti ya ? Şaka mıydı yine ?
"Ne ? Nereye gitti ? Bakkala falan mı ?"
"Otogara. Kendine yeni bir düzen kurduktan sonra beni gelip alacağını söyledi. Sana da şu notu bıraktı -" daha ne olduğunu anlayamadan elime bir not tutuşturdu
Selam. Artık tenten kafa demeyeceğim. Çünkü ben nasıl Leyla değilsem , sende tenten kafa değilsin. Anlatacak çok birşey yok. Ben sevdim , sen sevmedin. Sevseydin söylerdin. Seven adam söylerdi. Ben sana söylemeye çalıştım. Ama sen izin vermedin. Sen beni sevmiyorsan , ben gidebilirim. Sen varken bu mahallede , bu şehirde bile durulmuyor. İstanbul benim için sen demeksin. Daha doğrusu demektin. Boğaz var ya hani müdür. Karşısında simit yiyorduk. İşte o boğaz gibiydi ya gözlerin. Boğazı gördükçe , havasını soludukça aklıma sen gelecektin. Bende gidiyorum o yüzden , Sedef gidiyor. Ya da Leyla. Veya senin gözünde her kimsem. Umarım hep mutlu olursun. Leylanı bulman dileğiyle ...
---
Pii bu yağmur da ne çok yağdı ya. Yağmalara doyamadı. Yağmurlu havada otogarda Sedefi arıyordum. Gitmiş midir ki ? Gitmemiştir. Umutla Sedefi arıyordum. Yoktu. Pes etmiştim. Bir Leylayı daha kaybettim. Sevdiğimi söyleyemedim. Eve gitmek üzere otogarın çıkışına doğru yürümeye başladım. Tam çıkacakken arkama baktığımda otobüse doğru ilerleyen Sedefi gördüm. Allahım gerçek miydi ki bu ?! Elinde bavuluyla tam otobüse binecekken bağırdım
"Sedef !"
Arkasını dönünce şok oldu "Mecnun ?"
"Nereye gidiyorsun ya sen ! Hayır yani ne yapıyorsun ? "
"Mecnun gitmem benim için en iyisi. Kolumu bırakır mısın ? "
"Gitme. Kaybedince daha çok seveceksin. "
"Ne ?"
"Sedef ben seni ..."
Otobüse adımını attı"Gerçekten gitmem lazım. "
"Ben seni seviyorum anladın mı ? Çok seviyorum. Seni düşünüyorum ben hep. Sedef misin Leyla mısın bilemem ama ... Ama ben seni kim olursan ol severim. Seni sevmemin nedeni ismin değil ki. Artık ne diyeceğimi bilemiyorum ben. Senin karşında durduğum zaman içim bir garip oluyor benim müdür. Ne bileyim işte. Ben öyle aşk sözleri söylemeyi bilmem , ama ben seni Fenerin Alex'i sevidği gibi seviyorum. Pilavla Nohutun uyumu gibi seviyorum. Seviyorum. Ben özlüyorum. Ben De Özledim . "
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sende Mi Leyla ?
FanficGözlerine bakıp konuşamam ki ben Leyla... --- Yarım kalan bir , Leyla ile Mecnun hikayesidir. Kendimce 90. Bölümden itibaren devamıdır. Her türlü iğrenç espiri ve goygoy bulunmaktadır. Yüksek dozda Ali Atay , Ezgi Asaroğlu , Melis Birkan , Hande Doğ...