İşler Mi Karışacak ?

110 7 18
                                    

Medya'da dünyanın en tatlı pijamalı kızı <3

---

Leyla ...

Tüm bunlardan kurtulmak istiyorum Leyla. Ama bekleyeceğim. Sana geleceğim , senin bana geleceğin günü bekleyeceğim ...

---

Pii Allah kahretsin ya. Ne kadar iğrenciz şu an !

İsmail abiyle bizim evde -hiç hoş olmayan şekilde- dolaşıyorduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İsmail abiyle bizim evde -hiç hoş olmayan şekilde- dolaşıyorduk.

"İsmail abi ?"

"Efendim Mecnun ?"

"Sorması ayıp biz iki adam niye atletle geziyoruz manyak mıyız biz abi ya ! Kireçburnu sapığı biz mi oluyoruz şimdi ? "

"Ammmaan Mecnun ! İyice saçmaladın . Terledik ya olum . Allah Allah. Sen ne kadar ne dediğini bilmeyen , sorgulayıcı bir adam olduğunun farkında mısın acaba ?"

"Valla özür dilerim "

"E yani Mecnun. Hadi git şu çöpleri at"

Çöpleri atmak üzere kapıya doğru gittim

Sedef ' in ağzından

Off nasıl tıklatıcam ben bu kapıyı abi ? Şimdi kapıyı İskender abi açarsa Mecnun evde mi diycem . Mecnun açarsa 'naber müdür' diycem. Dede açarsa direk içeri dalarım. Bir gofrete tav olur o. Haydi tıklatıyorum-

Tam bu sırada Mecnun atletle kapıyı açtı "Aaa Sedef hoşgeldin ? Geç içeri. "

"Yok ben girmiyim. Müdür bu ne hal ya ?"

Üzerine baktı , sonra da gözlerime "Sen beni mi kesiyon muhtar , inceden inceden kesiyosun görüyorum "

"Yok be ne kescem seni. "

"Sen ne demeye geldin ? "

"Anan nasıl ?"

Kaşlarını çattı "Anam mı nasıl ? Ne biçim konuşuyon kız sen ?"

Kaşlarını çattı "Anam mı nasıl ? Ne biçim konuşuyon kız sen ?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ne dedim ben ya ! Ölseydim ... Ölseydim ! Heyecanlandım ! "Yok ben öyle şeyapmak istemedim "

"Ne demek istemedin ya resmen anama yürüdün "

"Çok konuşuyosun Mecnun. Çok konuşuyosun. Az sonra Cafe'ye gelsene. Konuşmam gereken şeyler var "

"Neemiş ?"

"Ya orda söylerim "

İsmail abi bağırdı "Mecnun kimmiş !"

Mecnun cevap verdi "Karaboncuk !"

İsmail abi atletle buraya geldi . Bu da atletle ? "Aaa Karabaş nasılsın ?"

Mecnun , İsmail abinin kolunu dürtükledi "Abi kızın karşısında atletle çok hoş olmuyo yalnız"

Kendimi tutamadan konuştum "Siz iki erkek atletle napıyonuz evde ?"

Mecnun garip bir konuşma sitiliyle cevap verdi "Ya Sedefcim ne yapalım işte. Şimdi parka gidip öpüşcez. "

İsmail abi bağırdı "Yyyyuuuuuuuhhhh Mecnun ! Hay Ağzının içinde ev tutayım ben senin !"

Bir adım geri attım "Mecnun yoksa sen ... "

"Sedef Allah belamı versin yanlış anladın. Bi an gaza gelip öyle dedim. Ölseydim burda ... "

"Taam taam ölme. Hadi ben kaçtım Cafe'ye gel. "

---

Mecnun'un ağzından

Ne konuşcak bu karabaş ya ? Karşıma oturdu "Nasılsın ?" Dedim merakla

"İyidir Muhtar Sen nasılsın ?"

"İyi. " öksürdüm "Ya sizinöhöğöm şu Tolgayla öğmöhmhöhğm aranızdaöğmhm bişey var mıÖĞHÖHMĞMHÖMHM. "

Tek kaşını kaldırdı "Bu seni ilgilendiriyor mu sence ? "

Şimdi azarı çekecek bak. "İlgilendirmiyor mu ?"

"İlgilendirmiyor. Ama yinede söyleyeyim , Tolgayla 1 haftadır görüşmüyoruz bile. "

Ohh be içime soğuk su serpildi yemin ediyorum. "Sen ne anlatacaksın ?"

"Dün ... Dün çok kötüydün sen. Yani ben seni daha ilk kez öyle gördüm. Bide öyle bi sarıldın ki bana. " gülümsedi "Gerizekalının önde gidenisin bak. Öyle bi sarılmışsın ki AT gibi , pijamayı yıkadığım halde kokun çıkmıyor. AT kokuyor pijamam "

Dünü hatırlayınca yine acıdı kalbim "Hea ..."

"Seni sevdiğimi falan düşünme sakın. Artık senle ben olamayız zaten. Ama ben herşeye rağmen üzülmeni istemem. Sonuçta seni seven birileri var hala. " başını aşağı eğdi.

Söylediği tüm kelimeler beynimde yankılanıyordu artık senle ben olamayız ... "Kim seviyomuş beni yine ya. Sevilmelere doymadım. "

Atarın alâsını yapmak üzere hazırlandı "Seni seven kişileri kırmaya alışıksın zaten. Neyse. Duyduğuma göre Bitter seni seviyomuş ... Söylemiş sana ".

"Oha İslamiyetten hızlı yayılmış. Nerden duydun ?"

*Bitter'in Mecnuna onu sevdiğini söylediği gece*

Bitter: Mecnun ben seni seviyorum

Mecnun: İsmail abi Bitter beni seviyomuş sanırım ya

İsmail abi: Yavuuuz ! Bitter Kıvırbaş'ı Mecnun'u seviyomuuş !"

Yavuz: Eylül , ballı sütüm , Bitter Mecnun'u seviyomuş

Eylül: Leyla , Bitter Mecnun'u seviyomuş

Gotik Leyla : (Teyze Bitter Mecnun'u seviyomuş asdfgjklşi)

Nurten: Erdal , Bitter Mecnun'u seviyomuş

Erdal: İskender. Senin şu oğlunda ne ayran gönüllü çıktı ya. Gelen giden seviyor serseriyi. Allaah Allaaah ! Hayır nesini seviyolar anlamıyorum ki. İşsiz güçsüz adam. Bitter Mecnun'u seviyomuş

İskender: Doktor , Bitter Mecnun'u seviyomuş

Doktor: Melül , Bitter Mecnun'u seviyomuş

Melül: -

Çiçekçi (Melül'ün dilinden sadece annesi anlıyor) : Kız Sedef , Bitter Mecnun'u sevmiyomuş

*Şu an*

"İşte öyle yayıldı Mecnun. "

"Yuh ya. Daha benim yeni haberim olmuştu. "

"Eee , Bitter'le mutlusundur herhalde !!!!" Yüzü kızarmıştı

"Karabasan'ın adamıymış o ... "

Sedefin ağzı bir karış açılmıştı "Oha ! Ciddi misin hafız !"

"Allah belamı versin ki. "

"İşte şimdi işler karışacak ..."

İşler mi karışacak ?

Sende Mi Leyla ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin