{SEZON FİNALİ} -Bunu Leyla'ya Yapamam-

108 9 16
                                    

Medyada Sedef , Mecnun , Leyla ... Sedef'in soyadını bilmediğim için gerçek soyadını kullandım. Sedef Çamcı. Annesinin adını bilmediğim için de rastgele bir isim seçtim. Sezon Finali şarkısını dinleyiniz :)

---

Leyla ...

Bu gün herşey değişecek. Artık her sabah onun gözlerine uyanacağım. Bilmiyorum. Hala içimde bir ... Ne olduğunu bilmediğim bir kıpırtı var.

---

"Babolii , şu kravatı bağlayamıyorum ben ! " düğün için hazırlanırken kravatı bağlayamamıştım. Ne zor işmiş arkadaş.

Babam da hazırlanıyordu , kendi hazırlandıktan sonra yanıma geldi ve kravatımı bağladı "Oğlum daha kravat bağlamayı mı bilmiyosun ! Evlenince kim bağlıcak ben her zaman olmucam yanında !" Son saniyelerimde bile 'Evlenince Ne Yapıcaksın !' Adlı şiirini okuyor canım baboli ... Bu şiirini okurken sesi ne kadar da gür çıkıyor. Ne diyorum ben Allah aşkına.

"Sedef bağlar. " dediğimi umursamadan arkamdaki koltukta oturan Yavuz Abiye ve İsmail Abiye bağırmıştı

"Hadi çocuklar , kalkın artık düğün yerine erken gidelim. "

İsmail abi kırmızı pullu takım elbisesiyle ayağa kalktı "Abbboooovv şık şık şık oynıcaz dimi !"

Yavuz abi siyah takım elbisesiyle İsmail abiyi kolundan sürükledi "İsmail hadi biz gidelim Mecnun rahat rahat takılsın "

Odadan konuşa konuşa çıktıklarında düşüncelerimle baş başa kalmıştım. Kendimi Leylaya ihanet etmiş gibi hissediyordum. Ama dün onunla da konuştum gelinlikçide. O benim mutlu olmamı istiyor.

Ya Sedef ? O fazlasıyla masum. Onu üzecek birşey yapmak istemiyorum. O üzülürse , ben yanardım. Kavrulurdum. Çünkü Sedef benim için herşeyi göze aldı. Ben onu yarı yolda bırakamazdım. Dede odaya ışınlandı

"Evlat , evleniyorsun bakıyorum da ?"

"He valla dede. "

Gülümsedi "Kararlarını doğru verdiğinden emin ol. Kimin Leyla'n olduğundan emin ol. "

---

Sedef' Ç'nin ağzından (Sedef Çınar olucak inşallah az sonra)

Kırmızı rujumu sürdükten sonra tamamdım. "Ya anneanne bu gelinlik çok mu abartılı oldu ? Çıkarsam mı ki ?"

Anneannem kahkaha attı"Gelinlik giymeyen gelin mi olurmuş hiç kızım ?"

"Ne biliyim hiç rahat değil. Bide kırmızı kurdele bağladın. " bilmediğim garip garip adetler öğreniyordum. Çeyizim olmuştu mesela. Napıcam ben onu ? Gelinliksiz düğün olsaydı ya benimki.

"Hadi deli kızım ben salondayım. Sende hazır olunca gel , arabaya binelim. " diyerek odadan çıktı.

Bu gün evleniyordum ... Çok mutluydum. Yani doğal olarak mutluyum. Hemde güzel olan şu ... Sevdiğim AT adamla evleniyordum. Sevdiğim kişiyle ... Bir kitapta okumuştum , Sonsuz Mutluluğın Anahtarını Kimse Bulamaz yazıyordu. Ben buldum. Her güne sevdiğin kişiyle uyanmak sonsuz mutluluk değil midir zaten ? Zaten Mecnuna olan aşkım hiç bitmeyecekti. Onu her ne olursa olsun bırakmam , bırakamam artık. Biz birbirimize bu yüzüklerle bağlandık. Peki ya o beni bırakır mı ? Ya terkedip giderse bir gün ...

---

Mecnun Ç'nin ağzından

Arabada Sedefi bekliyordum. Düğüne Sedefle beraber gidecektik. Sonuçta gelin ve damadız düğüne gitmemiz gerekmez mi ? Yani biz olmazsak düğün olmaz zaten. Ne diyorum ben yine !? Sedef dışarı çıktığında onun kapısını açmak üzere arabadan indim. Ne kadar güzel olmuş... Bembeyaz gelinliğin içinde. Onun kapısını açtım ve binmesini sağladım. Bindiğinde bende direksiyona geçtim. Bana bakıp gülümsedi

"Vaay muhtar damatlık çok yakışmış. "

"Sende çok güzel olmuşsun poğaçabaş. Cidden gelinlik giymek için doğmuşsun. "

"Vay be evleniyoruz yani "

"Hea şimdi gitcez evlencez. Çok heyecanlıyım ben Sedef "

"Bende Mecnun yaa ! "

---

İsmail abi sabahtan beri (düğün başlayalı 2 saat olmuştu) kolbastı oynuyordu ve yorulmamıştı. Diğer tüm davetliler de oynuyordu. Babam çok mutluydu ve beni izliyordu. Bizde öyle nikah masasında oturuyorduk.

"Ya Mecnun ben çok sıkıldım gitsek mi "

"Al benden de o kadar hafız. Kalk gidelim . Ben zaten sevmiyom ki düğünleri "

Tam ayağa kalkıp gidecekken Sedef geri oturdu "Mecnun saçmalama kendi düğünümüzden nasıl gidicez acaba ?"

"Haklısın. Hem Kubilay çıkarmaz ki " ATbaş çıkarmaz.

"Tamam şimdi gelir nikah memuru evlenir gideriz. Ya evlenicez biz şimdi Mecnun ! Ben seni çoook büyük seviyorum hacı. Artık istediğim her yerde bunu söyleyebilir miyim yani ?"

Gülümsedim "Evet. " şahitlerimiz İsmail abi ve Eylül olacaktı. Eylülle Sedef baya iyi anlaşmıştı bu sıralar.

İsmail abi ve Eylül  sandalyelerine oturdu. Eylül gülümsedi , kıvırbaş be "Nikah memuru şimdi geliyormuş. " İsmail abi ayağa fırladı "Ahanda orda !"

Nikah memuru geldiğinde yeni bir hayata başlamıştım artık. Sadece Sedef ve Benim olduğum ... Sandalyesine oturduğunda herkes ayağa kalkıp alkışladı . Kalbim heyecandan küt küt çarpıyordu. Sedef heyecandan elimi sıkıyordu.

"Evet , bu gençler yuvalarını birleştirmek üzere bize müracaat ettiler. " o neemiş ya ? Müracaat diye bir kelime hayatım boyunca kullanmadım. Babamın , Sedefin anneannesinin ve Ak Sakallı dedenin gözleri dolmuştu.

Mikrofonu Sedefe tuttuğunda heyecandan ölebilirdim "Siz Hasibe kızı Sedef Çamcı , İskender oğlu Mecnun Çınar'ı kocalığa kabul ediyor musunuz ?"

Sedef tüm güzelliğiyle yüzüme baktı. Gülümsedi. Kulağıma fısıldadı "Beni hiç bırakma hafız , çünkü ben seni hiç bırakmamak üzere söz veriyorum şimdi " sonra mikrofona döndü , heyecanla bağırdı

"Evet ! "Tüm herkes alkışlamaya başladı. Şimdi sıra bendeydi "Siz İskender oğlu Mecnun Çınar , Hasibe kızı Sedef Çamcı'yı karılığa kabul ediyor musunuz ?" İşte bu saniyeden sonra herşey değişecekti. Sedef merakla yüzüme bakıyordu. Tam evet diyecekken Leyla karşımda gelinlikle belirdi

"Mecnun ? "

"L... Leyla ?"

"Bu saniyeden sonra , ne sen Mecnun'sun , ne ben Leyla ... "

Ben Leylayı bırakamazdım. Hakim bir kere daha konuştu "Tekrar ediyorum , Siz İskender oğlu Mecnun Çınar , Hasibe kızı Sedef Çamcı'yı karılığa kabul ediyor musunuz ?"

Aradan saniyeler geçtiği halde kilitlenip kalmıştım. Leyla karşımdayken nasıl cevap verebilirdim ?

Sedef hayal kırıklığıyla kolumu dürttü "Mecnun ne bekliyosun cevap versene ?"

Leyla'sız Mecnun olmaz ... Kalemi yere fırlatarak ayağa kalktım

"Üzgünüm Sedef , ben bunu Leyla'ya yapamam. " diyerek çıkış kapısına doğru yürüdüm.

Leyla'nın izinden ...

---

Merhaba hafızlar ! 1. Sezon Finalimizi yaptık. Acısıyla , tatlısıyla ... Sedefiyle , Mecnunuyla ... Yazarken bende çok gerildim ve heyecanlandım. Bende mutlu sonla bitirmek isterdim fakat , mutlu sonla bitseydi Mecnun 'un , Mecnun'luk neyi kalırdı ?

Bundan sonraki sezonda Mecnun , İsmail , ve Yavuz sahneleri daha çok olacak. Biliyorum Medyadaki şarkıyla birlikte okuyanlar dağıldı şu an asdfgjkliş. Bu sezona kadar okuduğunuz için çok teşekkürler. Bir kaç gün sonra , aynı yerde buluşmak üzere , çok iyi davranın kendinize !

Sende Mi Leyla ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin