Kapitel 18_10 dollar.

2.7K 63 7
                                    

Föregående:
"Catniss. Du gör något med mig" sa han och gick in i lägenheten igen.

Vafan hände?
••••••••••••••••
*
Teet i muggen hade svalnat, halva koppen var kvar men jag kunde inte förmå mig att dricka upp allt.

Jag hade aldrig varit en person som gillar te. Men drack det ändå. Oftast när jag var förvirrad eller i chocktillstånd. Den här gången, var det av båda anledningarna.
Tankarna om Lukes känslo-kyss snurrade runt i huvudet och gjorde det allt utom möjligt att sova.
Augusti månad brukar vara full med varma nätter. Men inte i år.

Luke the badboy:
Hej Catniss....?!

Kom till väggen. I parken. Nu

Vad hade jag egentligen för val? Jag var för pigg för att Kunna sova men för förvirrad för att tänka. PARKEN NEXT!
*
En kille med huva fördraget stod lutad mot den långa väggen som var fylld med klotter.

"Hej Catniss" sa Lukes. "Trodde inte du skulle komma" fortsatte han.
"Kunde ändå inte sova" Sa jag och spelade oberörd vilket jag lyckades med! "Vad var det du ville?" Frågade jag. Och hans min byttes från ett halv flin till ingen min alls. No feelings. Like A real badboy...

"Vi behöver hjälp"
•••••••••••••••••••
Ja kort. Vet. Men aaa...


HAHAHHAHAHAHAHAHAHAH! Lurad här fortsätter den: 😈😂😘
•••••••••••••

"Luke? Vad har hänt?" Frågade jag förvirrat. Jag visste att han menade badboys gruppen men vad skulle dem behöva hjälp med? Sälja knark? Hell Yeah! SKOJJA CHILLA! Hell No*
"Kom." Sa han och tillsammans
(HAHAHA låter så romantisk 'och tillsammans levde dem lyckliga i alla sina...!) tog vi bussen (not that romantic) till hans lägenhet.

*
"Luke. Berätta nu" vid det hör laget var jag rätt så orolig. Att bli tillkallad till en park mitt i natten, sedan åka till sin typ fiendes hus. Mitt i natten! Och sen sitta med ÄNNU en te kopp i handen skrämde mig lite...
"Så här är det.."

Berättelse av Luke:

Allt var som vanligt. Tills det där okända sms:et rullade in på min mobil. Dem krävde. 10$.

Visst. Vi har pengarna. 10$ är inte så jätte mycket. Men problemet är det att dem inte vill ha den slags dollar.
Dem räknar dollar som att 1dollar är 1 liv.
Människo liv.
Dem vill inte att vi ska ta livet av någon. Allt dem vill är att ha människorna i laboratorium för att pröva olika knark, mediciner, kemikalier, Aa du fattar nog.

Saken är den att jag själv har upplevt det. Jag har upplevt att bli skuren av en kniv för att bli straffad. Se bara på ärren som finns på min nacke!...

Vårt problem är att vi inte kan hitta så svaga personer att dem VILL dö. Men inte vågar ta sitt liv.

Tjejer är så lätta att blända. Vi har 7 tjejer. Och km lätt få fler. Men. Dem behöver killar.

~
"... Det är här du kommer in i bilden "
••••••••••••

😐Okej besviken på mig själv men kände att lite action (🙅👯💩🎢) borde finnas och inte bara massa Lamt hit och dit(😂)...

Jag hoppas verkligen ni läste det sned skrivna och inte skippade det.... Vilket jag brukar göra men fattar sen inget när jag läser #dumt🙌😌

Alltså iiiiih! Tack till alla som läser avgudar er att ni ens orkar läsa på det jag skriver😘🌚

//-matilda😌💞

Badboys vs Badgirls -problem life.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang