-Това ли искаше да ми кажеш още долу? - попитах го.
-А-аз... - той направи пауза. - Да, така е.
-Но за какво? Защо ме лъже? - повишавах все повече и повече гласа си. - Защо ми каза? Заради тревата ли? Или ти си го поискал? Какъв план? Защо е с мен? Какво става тук, по дяволите?! - изпищях толкова силно, че сигурно ме чуха и на съседната улица.
-Много въпроси, малко отговори.
Чух някой да тича по стъпалата. Джейкъб! Какво да му кажа? Трябва да мисля бързо. Но как?
-Мамка му, Али, защо викаш така?! Хиляди пъти съм ти казвал, че в моята къща не се вика толкова силно! Не разбра ли това шибано правило?! - очите му блестяха от ярост. - Извинявай. Не знам какво ми стана - започна с нежен глас.
Аз просто стоях на едно място и се опитвах да осмисля нещата.
-Стига, човече. Дишай - Дани отговори вместо мен.
-Да. Но какво стана тук, че така крещите?
-Аз просто гушнах Али, защото не я бях виждал от толкова много време, а тя си помисли, че искам да се натискам с нея - Дани продължи да говори от мое име, защото аз не можех.
-Оу... Али, затвори си устата, ще лапнеш някоя муха.
Засмяхме се леко. Все още не разбирам нищо. Ще трябва да приклещя Дани отново, но Джейки не трябва да разбира. Джейки... колко сладко звучи. Той не трябва да чува как викам, защото е сигурно, че ще го направя.
-Нека да ядем, умирам от глад - отроних най-после аз.
-Хайде - отговориха в един глас и се засмяха.《~~~》
След закуската, която беше превъзходна, се качих в стаята на Джейки, за да се облека. Метнах набързо едни черни къси гащи, естествено бяха дънкови, бял потник и си сложих слънчевите очила. Когато тръгнах надолу по стъпалата, Дани мина покрай мен. Хванах го за ръката и го задърпах нагоре.
-Кажи ми защо ме лъже? - казах веднага, след като се качихме в стаята на Джейкъб и заключих вратата.
-Моля?
-Кажи ми или Кристи ще научи за теб и Бриана.
-За мен и коя? - гласът му трепна.
-Не се прави, а ми кажи веднага.
-Виж, не знам каква муха ти е влезнала в главата, но нищо не смятам да ти казвам.
-Така ли? - тогава извадих телефона си, намерих една снимка и му я показах. Дъхът му секна, защото видя как полуголата Бриана го целува в спалнята.
-Какво искаш да знаеш? - каза бързо.
-За какъв план става дума? Защо ме лъже? Защо е точно с мен?
-Той сключи облог.
-Облог? С кого? Какъв облог? Защо? Защо не ми е казал нищо?
-Спри с тези въпроси и ме остави да говоря, жено! - Дани отвърна шеговито.
-Извинявай - тогава се засмях.
-Той се хвана на бас с Пол. Нали го знаеш какъв е?
-Долен плъх - засмяхме се заедно.
-Да довърша или? - аз само кимнах. - В училище ти беше "Недостъпната" и това беше проблем за момчетата, защото те харесваха, но им беше много трудно с теб. Ето защо в 9 клас на всички им беше странно, че ти и Джейкъб станахте гаджета, въпреки че той не беше първият ти - тогава аз се изчервих. - На 30 март аз бях с Джейкъб, когато попаднахме на Пол.30 март 2016 г.
-Вижте какво си имаме тук - каза Пол на компанията си. - Джейкъб и приятелчето му Даниел.
-Какво искаш, Пол? - изрепчи се Джейкъб.
-Ами нищо. А къде е малката ти послушна приятелка?
-Теб какво те интересува? - изръмжа Джейкъб.
-Джейкъб, искам да те питам нещо - каза Пол, като се изсмя. - Чукал ли си я?
-Какво?
-Правилно чу. Правили ли сте секс?
-Какво те засяга? - Джейкъб се ядоса и го погледна с огън в очите.
-Не сте, нали? - Пол не спираше да гледа Джейкъб, който се изчерви. -Познах.
-Млъквай, Пол! - извиках аз.
-Слушай, плъхче, не се бъркай тук, иначе ще има последствия - тогава Пол се обърна към Джейкъб. - Виж сега, червеният - това ядоса Джейкъб, - колко добре я познаваш? Споделя ли лични неща?
-Знам, че тя разказва всичко на приятелката си Лаура.
-Всичко, а? Дори и ако правите разни неща?
-Да.
-Слушай сега - той щракна и Люк се появи. - Люк е гадже на Лаура и мой доверен човек. Лаура също споделя с него, а след това той казва на мен. Ако до 3 месеца Люк не ми докладва, че си я чукал вече, ти ще направиш нещо за мен.
-Добре, но ако аз спечеля, ти ще сториш каквото ти кажа.
-Съгласен. Но не забравяй, че щом 2 години не си успял, за 3 месеца може да ти е трудно - Пол се изсмя победоносно, докато си тръгваше.-Но какво е трябвало да сторят при нечия победа? - попитах Дани, когато свърши с разказа си.
-Пол не е чист. Има много сделки с дилъри. Особено на черния пазар.
-Какви сделки?Хелоу! Какво мислите за новата глава? Съжалявам, ако съм се забавила много. Какви са сделките на Пол и дали ще има проблеми заради тях? И нещото, което е по-важно - Али и Джейки дали са забъркани в нещо? Вотвайте и коментирайте, за да разбера какво харесвате и какво не харесвате в историята ми. 💖💟💝
YOU ARE READING
My New Life
Teen FictionПредставете си да сте с разведени родители и те да се женят повторно, да се преместите в последната година на гимназиято в нов град с нови хора, нови места, нови преживявания... Трудно, а? Е, това се случва с мен сега. Казвам се Алиса, на 17 години...