Bekapcsoltam a nappaliba a plazma tv-t és kerestem valami filmet. Addig se arra gondolok, hogy az exem mit írt.
Lehuppantam a kanapéra és jött Luke is.
Felrakta a lábát a dohányzó asztalra és a lábán átrakta az én lábamat, átkarolt, magahoz húzott és nyomott a homlokomra egy puszit.-Életkém ne aggódj. Itt vagyok és ma elintézem azt a szemetet. Gyere ölelj meg te kócocska.
-Köszönöm, hogy nem hagyod, hogy bántsanak.
Mosolyogtam, magához húzott és nagyon szorosan átölelt és én is őt.
17:39
Már két filmet is megnéztünk.
Feláltam, nyújtozkodtam és Luke a karomnál fogva vissza húzott magára.
Bele nézett a szemembe és a hajamba túrt.-Nem hiszem el, hogy milyen szép a szemed.
-Hihi. Nem is igaz.
-De de és ne vitatkozz.
-Igen is fönök.- nevettem el magam.
-Na ezt már szeretem asszony.
Mosolygott és megcsókolt.
Felálltunk és a konyha felé indultam ücsiért.-Elmegyünk sétálni? Aztan utánna megyünk ehez e gyökérhez.
Lehervadt a mosoly a számról és látta, hogy nagyon félek.
Mi lesz, ha csak úgy elvisz a fenébe az exem, vagy ki tudja.
Nagyon féltem.-Félek nagyon.
-Jajj drágám ne félj. Itt vagyok. Fogom a kezedet egész végig, hogy ne legyen baj.
-De. Mindegy. Rendben. Na akkor menjünk.
Lehervadt mosolyal vettem fel a cipőmet, ossze szedtem a cuccokat és bezártam az ajtót.
20:56
Mikor elindultunk és megfogta a kezemet olyan volt, mint ha egy pár lennénk. Nem akartam soha elengedni a kezét.
Leültünk a padhoz és hozzá bujtam. Luke átkarolt és szorosan tartott magánál.-Na akkor meg van beszélve, hogy hol tali vele?
-Igen. A parkba.
-Rendben akkor induljunk el.
Elindultunk és egyre jobban féltem. Már majdnem a sírás kerülgetett.
Tudom fura egy felnőtt lánytól, de azért ez elég durva. Kb öt tíz percre volt tőlünk a park. A szívem hevesen vert. Luke kezét nagyon szorítottam. Érezte az aggódást és a félelmet bennem.
Legszívesebben haza futottam volna. Nem akartam itt lenni.
Tudtam, hogy figyelni fog rám és nem fogja elengedni a kezemet.Beértünk a parkba és egy kapucnis srác jött felént. Az exem volt Flórián.
Nagyon féltem. Most már annyira, hogy vér se volt Luke kezébe.
YOU ARE READING
Nem Csak Egy Éjszaka \+18\
RandomSziasztok gyerekek! Nem tudom,hogy mennyire lesz jó ez a story, de remélem tetszeni fog majd nektek! Jó olvasgatást!