Luke gyors kikapta a kocsiból a pót kereket és leszedte a régit. Felrakta a kocsira és azonnal elhúztunk a strand parkolójából.
Most Luke vezetett és nála nem 20 perc volt az út. Elővettem a kulcsomat és a cuccokkal együtt bementünk a házba. Neki döltem az ajtönak és sírva csúsztam le a földre.
Oda gugolt hozzám Luke és magához, nyugtatni kezdett és én csak sírtam.-Csssss. Ne aggódj Luca. Itt vagyok. Ahogy tudok úgy vigyázok rád.
-Ne-ne-nem bibirom.
Maradj itt kerlek.-mondtam szakadozottan.Eltolt magától megvárta míg rá nézek és mosolyogva szorosan magához húzott.
Egy idő után felállt és mondta, hogy siet vissza.
Nagy szemekkel néztem ahogy ad a fejemre egy puszit és mondja, higy siet vissza.Bekucorodtam a kanapéra és már egy órája elment.
Egyre jobban féltem, hogy vajon hol lehet.17:59
Még mindíg nem jött vissza. Nem tudom, hogy holvan és bármelyik pillanatban jöhet Flórián és elvihet.
Már kezdek álmos lenni, de nem merek elaludni.
Jöhetne már Luke.18:32
Már majdnem bealudtam mikor hirtelen ajtó csapodást hallottam és a szívem megnyugodott mikor megláttam Lukeot egy táska cuccal?
Najó ez fura.-Szia kicsim. Neharagudj, hogy eddig elvoltam.
Jött oda hozzám és nagyon szorosan átölelt majd egy csókot nyomott ajkaimra.
-Semmi baj, de mi van a táskába?
-Ruhák.
Néztem rá kérdően aztán elmagyarázta, hogy hozott ruhákat és addig itt lesz míg nem csillapodnak a dolgok.
Elmosolyodtam és szorosan megöleltem.-Köszönöm, hogy itt vagy nekem.
CZYTASZ
Nem Csak Egy Éjszaka \+18\
LosoweSziasztok gyerekek! Nem tudom,hogy mennyire lesz jó ez a story, de remélem tetszeni fog majd nektek! Jó olvasgatást!