Nagyon durva volt az este. Fájt a fejem, hányingerem is volt. Lehet a hideg, meleg fronttol.11:00 volt mikor felkeltem.
Kiosontam az ágyból, elmentem letusolni és nekiálltam reggelit csinalni.Felszaladtam Lukehoz, hogy szoljak neki.
A lépcsőnél megszédültem és leestem.
Luke pont akkor jött ki és azonnal felsegített.-Mi történt szivem? - futott le a lépcsőn aggódva, hogy felsegítsen.
-Megszédültem.
-Mitöl?
Nézett rám aggódva és abban a pillanatban epkapott a hányinger és fájt a hasam.
12:29
-Szívem. Minden rendben?
Verte az ajtót, mert nem válaszoltam.Kutatni kezdtem a falra szerelt szekrénybe egy terhességi teszt után.
Régebben is azt hittük még 18 évesen és a biztonság kedvéért megtartottuk a másikat is így még egy megmaradt.Elvégeztem a tesztet és lesokkolódva döltem a falnak majd zokogva lecsúsztam a földre.
Itt vagyok idén 20 évesen és már gyerek.
Hírtelen nem tudtam, hogy mit csináljak, lekellett nyugodnom.12:45
-Najó gyere ki szívem vagy én megyek be.
Mondta aggódva.Berontott az ajtón és mikor látta a kezembe a tesztet és azt, hogy sírva ülök a földön, lesápadt.
-Terhes vagyok.
Zokogtam, majd kitört belőlem a sírás.-Nézett rám lesápadva két percig és halványan elmosolyodott.
-Drágám.-legugolt hozzám.-Minden rendben lesz, nyugodj meg és ülj le a konyhába csinalok teát.
Letörölte könnyeimet és kisírt szemekkel bólogattam.
Leültem a konyhába és olyan képek voltak a szemem előtt, hogy anya leszek.
Belegondoltam a dolgokba és ahogy lehajtottam a fejemet elmosolyodtam.
Én mindig is akartam gyereket , de nem 20 évesen, még előttem vannak az évek.
Jó volt bele gondolni. Túl reagáltam. Minden menni fog tovább és nem dől össze a világ.-Luke. Mivan , ha tényleg terhes vagyok és igazat mond a teszt?
-Szívem már lassan egy éve együtt vagyunk. Én regóta gondolok arra, hogy egyszer apa legyek és a saját gyerekemre büszke lehetek. Szerintem ez egy jó dolog és ha terhes vagy akkor megoldjuk ketten a dolgokat.-elmosolyodott és megnyugtattak a szavai.
Felálltam, az arcomat fogtam, oda lépett hozzám és szorosan átölelt.
YOU ARE READING
Nem Csak Egy Éjszaka \+18\
RandomSziasztok gyerekek! Nem tudom,hogy mennyire lesz jó ez a story, de remélem tetszeni fog majd nektek! Jó olvasgatást!