Még mindíg a szobába bömbölöm ki az életemet, mint egy rossz öt éves.
Nem akarok gyereket. Élni akarok.#Luke sz.
Mióta haza jöttünk, azóta bent van a szobába. Nem tudom, hogy mi van vele és, hogy mit csináljak.Idegesen ültem le a kerti hintaágyba egy doboz cigivel. Nem tudom, hogy már hányadik szálat szívom öt-tíz percenként, de nem tudok lenyugodni.
Valahogy leakarom nyugtatni, de hogyan?
A francba az egésszel. Luke te akkora seggfej vagy, hogy elbasztad.
Mi a francot csináljak? Hullottak a könnyeim.
Igen egy fiú is könnyezik, ha bele megy valami a szemébe...#Luca sz.
Na jó. Elmegyek a mosdóba, letusolok és rendbe szedem magam. Ezt meg kell beszélnem Lukeval.
Felveszek egy laza adidasos rövidnacit és a Luketol elcsort felsőt, és elmegyek rendbe szedni magam.
Írtam Luknak.
Luca: Luke szívem. Elmentem letusolni. Lemész egy doboz cigiért? Beszélnünk kell majd ha vissza jöttel.
Luke: Persze kicsim rendben, de baj van ? Aggódok.
Luca: Majd lent megbeszéljük. Szeretlek!!
Luke:Rendben. Én is szeretlek!!
#Luke sz.
Megkért, hogy menjek le neki egy doboz cigiért. Lehet nem szabadna, de amit kér megteszem, mert ő a mindenem és nem akarom soha a büdös életbe elveszíteni. Nagyon szeretem.
Gyors beültem a kocsiba és leugrottam a tőlünk 10 percre lévő dohány boltba.
Vettem egy karton cigit, hogy ne keljen annyiszor lejönni.Egész úton kattogott az agyam, hogy vajon mi a lószar lehet. Aggódok nagyon. Szeretem és mindíg mellette leszek és nem akarom elengedni a kezét soha.
Most nagyon mellette kell lennem és amit tudok azt megteszem.Hazaérve kipattantam a kocsiból és a bejárati ajtó felé siettem.
YOU ARE READING
Nem Csak Egy Éjszaka \+18\
RandomSziasztok gyerekek! Nem tudom,hogy mennyire lesz jó ez a story, de remélem tetszeni fog majd nektek! Jó olvasgatást!