16.rész

9.8K 296 8
                                    

#Luca sz.

-Ne izguljon, nem lesz semmi baj.-nyugtatott az orvos.

-Nem vagyok még erre felkészülve.-mondtam szipogva.

Megsimogatta a két vállamat és mosolyogva mondta, hogy ha bármi baj lesz jöjjek vissza hozzá és, hogy van még kilenc hónapom lenyugodni és felfogni ezt az egészet.

-Köszönöm Dr. Úr a segítséget.

-Ugyan. Ez a legkevesebb.
A lényeg, hogy a férje mindíg segítsen majd és néha néha legyen maga mellett.

-Dr. Úr nekem nincs férjem. A barátommal élek már lassan két éve.

-Oh. Akkor ez esetben a kedves barátja.

Mosolyogva elköszönt tőlem a doki és egy jó nagy fájdalmas, erőltetett mosolyl kimentem Lukehoz.

#Luke sz.

Mikor hallottam, hogy nyitódik egy ajtó azonnal felpattantam és Luca jött ki. Nagyon furán mosolygott.

-Mi a baj kicsim?

-Semmi, csak menuünk haza.

-Biztos nincs baj? A doki mit mondott?

-Szívem menjünk inkább jó.

-Rendben, majd akkor otthon beszélünk.- fur nekem ez a mosoly meg, hogy menjünk. Nagyon aggódok Luca miatt.

Elindultunk a kocsihoz. Kinyitottam az ajtót és bepattantunk a kocsiba.
Egész végig kifele bámult az ablakon. Nem akartam megzavarni a bambulását és inkább az utat figyeltem, mert kicsit ideges voltam, hogy nem mond semmit.

Fél órán keresztül egy szót nemszólt, még rám se nézett.

Haza értünk, lepkoltunk minden cuccot és csináltam Lucának teát.

-Felmegyek a szobába.- mondta fura hangon és elindult a lépcsőn.

Tudta mit akarok mondani, de mondta, hogy most egyedül szeretne lenni kicsit.

#Luca sz.

Nem vagyok még felkészülve erre az anyaság dologra.
Itt vagyok 20 évesen lassan és még élni szeretném az életemet. Próbálom megfogadni a doki tanácsait de egyszerüen nem megy. Lukeval nem vagyunk házasok. Szeretnék gyereket de nem most és nem úgy, hogy nemvagyunk házasok.
Nem tudom mit tegyek. Sírva fakadtam és vagy két órán keresztül bömböltem mint egy három éves óvodás.
Lekell nyugodnom és felfogni felnőtt fejjel az egészet.
Luke többször is kopogott, de mondtam neki, hogy most nem akarok vele se senkivel beszélni.

Nem Csak Egy Éjszaka \+18\Where stories live. Discover now