Elzárta Luke a vizet és dühösen az ajtó felé tartott.
-Luke és mi van, ha Flórián az, vagy bármelyik haverja?
-Cica. Ne aggódj elintézem. Menj a konyhába.
Luke kinyitotta az ajtót és ott állt Flórián haverja Tomi.
Jajj ne csak Tomit ne.-Te meg ki vagy?
-Az az ember aki lucáért jött, hogy elvigyem Flóriánnak.
-Na jólvan. Játszál mással. Mondjuk ami a gatyádba van. Takarodj.
Luke beakarta csukni az ajtót, de Tomi a lábával támasztotta. Hirtelen kinyitotta Luke és bevert egy nagyon Tominak.
Zajokat hallottam hátulról. Bementem az ebédlőbe és tárva volt az ablak. Megint remegtem. Pedig Nem volt nyitva. Egyszer csak valaki hátulról befogta a számat, hogy ne sikítsak és az udvar ajtón kivitt.
Ott állt Flórián véresen és lila foltokkal.Luke hallotta a kocsi motorját hátul és azonnal oda jött.
-Na mi van? Látod? Mondtam, hogy enyém lesz a lány.- mosolygott gúnyosan.
-Na jó. Nem volt elég?
-Felejtsd el Lucát. Soha nem lesz a tiéd.
Mikor meghallotta Luke, hogy soha nem leszek az övé elkapta az ideg és oda rontott Flóriánhoz.
Egyre szorosabban fogta a csuklómat Flórián.
Luke a torkánál fogva húzta el a gyereket és kapott egy párat. Futottam Luke mögé.
A gyerek felkelt a földröl és a haverjaival együtt úgy döntöttek, hogy inkább elmennek.-Enyém leszel Luca. Nem fejeztük be.
-Keress inkább egy kurvát. Luca az enyém. Nem fohom hagyni, hogy egy ilyen kis mitugrász gerinctelen paraszt megbántsa a lelkét és elrontsa.
Elmentek majd sírva borultam Luke nyakába.
-Itt leszek. Ne aggódj. Na gyere.
Bementünk és bezártuk az ajtókat ablakokat.
Elmentem a fürdőbe, hogy lefürödjek.Pár perc múlva kopogtak az ajtón. Luke bedugta a fejét.
-Be jöhetek?
-Persze.
-Most remélem, hogy nem fog többet keresni. Ha meg igen akkor megint elintézem.
-Remélem én is. -jöttek a könnyek.
Luke levette a pólóját. Fél szemmel oda néztem és mosolygott.
-Beférek még.
Elmosolyodtam és felültem a kádba.
-El férsz. Nem vagyok dagadt.
Levette a gatyáját és a boxerét aztán beült elém a kádba.
-Na gyere ide te.
Letörölte könnyeimet, oda húzott és a kádba a melkasán feküdtem. Jó érzés volt és kicsit fura, de nem zavart.
-Luke.
-Mondjad drága.
-Kérdezhetek valamit?
-Persze.
-Miért dühődtél be ennyire arra, hogy azt mondta Flórián, hogy "Soha nem leszek a tiéd"?
Lehajtotta a fejét és elmosolyodott.
-Hát. Tudom furán hangzik, de kedvellek és tudom, hogy csak egy éjszaka volt és megértem, ha azt mondod, hogy maradjon így, de valahogy megfogtál és megkedveltelek. Aranyos kedves és szép vagy Luca.- nyomott a homlokomra egy puszit.
Te jó ég. Csak mosolyogtam és arra gondoltam, hogy én se csak egy éjszakat akarok.
Megöleltem szorosan és furcsálta kicsit, de vissza ölelt.Egy fél óra múlva kikászálódtunk a kádból és átöltöztünk.
Lekezeltem gyorsan az öklét és bementünk a szobába.
ESTÁS LEYENDO
Nem Csak Egy Éjszaka \+18\
De TodoSziasztok gyerekek! Nem tudom,hogy mennyire lesz jó ez a story, de remélem tetszeni fog majd nektek! Jó olvasgatást!