Gülmek; Bir kadın da o kadar çok şey anlatır ki. O gülüşün altında yatanları kimse bilemez. Öyle güzel güler. Kadının gülüşü zırhıdır. Yaşadığı hayal kırıklıklarına, umutsuzluklarına karşı hala ayaktayım deme biçimidir. Ah bir de gülüşü güzel olan kadınlar yok mu? İşte onlar gerçek acıyı tatmış olanlardır. Çaresizliği tüm hücrelerinde hissetmiş olan kadınlardır. Her gece yorganın altında sessiz hıçkırıklarka ağlayıp sabah hiçbir şey olmamış gibi gülerek kalkan kadınlar en güçlü kadınlardır aslında.
Yazdıklarımı okuyan gülüşü güzel kadınlar. Aranızda var böyle kadınlar biliyorum. Yüreğinize dokunuyorum hissediyorum.
Ağlamaktan korkmayın! Güçsüzlük değildir ağlamak. Sakın öyle düşünmeyin. Göz yaşlarınızla yaralarınızı kendiniz sarın. Kimsenin karşısında ağlamayın sadece. Umutla bekleyin yaralarınızı saracak olanı.
Siz gülüşü güzel kadınlar karanlıktan korkar mısınız? Hayır. Korkmayın. Üzerine doğru gidin. Kim bilir neler var o karanlıkta.? Kimilerin acıları saklı, kimilerin gülüşleri, kimilerin hayal kırıklığı, kimilerin çığlıkları, haykırışları...
Ufak küçük bir erkek çocuğu saklı o karanlıkta. Sessiz haykırışlarını duyurmaya çalışıyor duymasını bilene duymak isteyene.
Ve siz adamlar. Bir kadına nasıl dokunacağınızı bilir misiniz? Gülüşü güzel olan kadınlar o gülüşlerin altında neler saklar bilir misiniz? Kadınlar çöp değillerdir bayım. Dokunmasını bilene ruhumuzu okşayana aşık oluruz biz bilin istedim. Bizim naif narin bir bedenimiz olduğunu ve yaralarımızın olduğunu unutmayınız lütfen bayım. Her ne kadar yaralarımızı saklamak istesek de güçlü durmaya çalışsak da gün gelir o yaraları saracak birine ihtiyaç duyarız tutunacak bir dal ararız.
Siz gülüşü güzel kadınlar okurken yaşayın yüreğinizde hissedin bu hikayeyi..
Bir gülüş hayatınızda neyi değiştirebilir ki?
UMARIM BEĞENMİŞİNİZDİR YENİ HİKAYEMİ. OKUNUP OKUNMAMASI GİBİ BİR DERDİM YOK. İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ ÖZENEREK YAZACAĞIM. YENİ BÖLÜM NE ZAMAN GELİR BEN DE BİLMİYORUM. ÇÜNKÜ EN İYİ ŞEKİLDE YAZMAYI İSTİYORUM. DÜŞÜNCELERİNİZİ BELİRTİRSENİZ SEVİNİRİM. SİZİ SEVİYORUM..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülüşü Güzel Kadın
RomanceÇaresizliğin en dibini tatmış, siyahın beden bulmuş hali. Kalbinin derinliklerin de ufacık bir erkek çocuğuydu Alparslan. Orada ki kuyuda bağırıyordu duymasını bilene. Çaresizce bekleyip birinin o kuyudan onu kurtarmasını bekliyordu. Yor...