Nuotraukoje Chris.
Ella POV
Su Ali išbėgome iš Chris ir Brean buto, ir nubėgome į mano tėvų butą.
Įėjome į mano kambarį ir atidarėme spinta kurioje buvo mano drabužiai.
- El, kur tavo suknelės?-Alison.
- Palikau jas mūsų namuose.
- Tipo Majamyje?
- Jop.
- Tai ką mes apsirenksime?
- O tu neatsivežei savo suknelių?
- Atsivežiau, bet iki namų namų eiti beviltiška.
- Kodėl?
- Mano tėvai. Jie vėl pykstasi ir aš nenoriu girdėti jų suknistų barnių. Einam geriau į prekybos centrą ir nusipirksime naujas sukneles.
- Ali, tu žinai jog nemėgstu suknelių ir be to aš neturiu batų kurie galėtų tikti prie suknelės.
- Ella, tai tikrai ne bėda, tam ir yra prekybos centras, kad žmonės galėtų apsi'shop'inti.
- Bet...
- Jokių bet ir varom gaudyti taxi, kad nuvežtų pirkti suknelių ir batų.- Ali pertraukė mane.
Pasiėmiau rankinę kurioje buvo piniginė ir visokie kitokie niekučiai. Ir Ali ištempė iš mano kambario, ir iš tėvų buto.
-Alison, palauk man reikia užrakinti duris.
- Tu užrakink duris, o aš einu pasiimti savo rankinės iš vaikinų buto.
- Gerai, aš kai užrakinsiu duris tavęs lauksiu prie lifto.-kai pasakiau šiuos žodžius Ella dingo, ji buvo už durų.
Aš užrakinau buto duris ir atsistojau netoli lifto kai ant savo peties pajaučiau tvirta vyro ranką. Ir ten pamačiau stovintį vaikiną kurį įsimylėjau per SnapChat programėlę. Pripažinau, kad jis man patinka, kad aš jį įsimylėjau.
- Chris?
- Ką?
- Ką čia veiki?
- Atėjau pabūti su tavimi, kol neišvažiavai.
- Aš grįšiu. Mes tik į prekybos centrą.
- Bet aš tavęs vistiek pasiilgsiu. Paaugliai tavęs po kelių minučių kai išėjai iš mano buto.- stipriai suspaudė mane savo glėbyje, prie savo ištreniruotos krūtinės.
Jaučiau jo širdies plakima. Širdis plakė labai stipriai. Na žinoma aš jį tai pat apkabinau, bet ne taip stipriai kaip jis. Neturiu tiek iegų. Iš vaikinų buto prasivėrė durys ir išten išėjo Ali su Brean.
- Gražuoliai, gana glebeščiuotis ir važiuojam. Vaikinai važiuoja su mumis.
Ali, Brean ir Chris į mane pasižiūrėjo šelmiška šypsena.
- Ką? Kas yra?
- Nieko. Važiuoja.- Chris.
Įlipome į liftą ir aš nuspaudžiau pirmo aukšto miktuką. Po kelių minučių liftas sustojo ir išėjome iš jo. Išėjome iš namo.
- Su kuo važiuosime autobusu ar taxi?- aš.
- Su mašina.- prie pasakydamas Chris su Brean nusijuokė.
- Iš kur trauksit mašina? Ar jūs kalbate apie taxi?- vėl aš.
- Štai, ten ji stovi.- Brean.