16 Dalis

320 26 5
                                    

Chris'as automobilį pastatė į automobilių stovėjimų aikštele, užgesino variklį. Atidariau duris ir išlipau iš mašinos, jis padarė tą patį. išlipus iš mašinos Chris'as užrakino ją. Kai jis atsisuko į mane aš jau stovėjau prie jo. Hah jis išsigando. 

- Einam?- paėmė mano ranką.

- Aha.- šyptelėjau.

Nuėjome į parduotuve. 

- Ei, kur tu mane tempi? Mums ne į tą puse.

- Guminukų noriu.

- Guminukas.-garsiai nusijuokiau, tikriausiai visi parduotuvės lankytojai girdėjo.

Paėmė du pakelius guminukų ir tik tada nuėjome į spragėsių 'skyrių'. Paėmėme spragėsius su sūriu ir nuėjome prie kasos susimokėti už prekes. Žinoma už guminukus ir spragėsius sumokėjo Chris'as. Nuėjome į automobilių stovėjimo aikštele, Chris atrakono mašiną iš įsėdome į ją. Prekes jis padėjo ant galinės sėdynės.

//

Sėdim ant lovos ir žiūrim nuobodų filmą, guminukus ir spragėsius senai baigėme.

- Hey, man nuobodu.-tyliai sušnabždėjau, bet jis tikrai išgirdo.

- Filmas nuobodus? Tai nebežiūrėkim.- atsisuko į manę ir nusišypsojo.

Jis išjungė filmą, tai pat ir loptop'ą.

- Tai ką dabar darom?

- Einam miegoti?

- Juokauji? dabar tik 20:05.

- Bet aš jau noriu miegoti.-padarė šuniuko veidelį.

- Ah ką man su tavimi daryti?

- Tik mylėk.

- Myliu.

- Myliu. -po šio žodžio pakštelėjo į lūpas.

Išlipau iš lovos ir jau lenkiau durų rankeną, bet mane sustabdė Chris'o ranką ant mano rankos riešo.

- Chris, man jau tikriai reikia eiti.

- Tikrai?

- Taip.

- Negali ilgiau pasilikti?

- Ne, vėliau mama pradės klausinėti kur praleidau naktį.-labai noriu pasilikti su juo visą šią gražią naktį.

- Ella, kiek tau metų?

-19, kodėl klausi?

- Ella, tu jau senai esi pilnametė, ir manau tavo reikalas kur ir su kuo leidi laiką.

- Taip, tu teisus, bet man tada reikia jai pranešti, kad negrįšių šią naktį.

- Paskambink arba parašyk.

Grįžome prie Chris'o lovos ir atsisėdome ant jos. Iš kišenės išsiėmiau telefoną ir susiradau mamos telefono numerį.




BORING......

SnapChat /C.C/Where stories live. Discover now