\9 Dalis\

569 20 4
                                    

Nuotraukoje Alison.

Išlipome iš automobilio. Chris man atidarė mašinos duris. Tikras Džentelmenas.

- Vaikinai, mes einam ruoštis.- Ali.

- Paskubėkite.- Chris ir Brean vienu metu pasakė.

Su Alison nubėgome į mano tėvų butą. Įėjome į mano kambarį. Draugė mane pasodino ant kėdės prie veidrodžio. Sušukavo mano plaukus ir paliko kristi ant nugaros. Per blakstienas kelis kartus perbraukė su tušu ir padarė 'Eyeliner'. Aš atsikėliau nuo kėdės ir ėjau į vonios kambarį užsidėti suknelės kurią nusipirkau, o Ali liko pasidaryti makeup'a. Išėjau iš vonios Alison jau buvo su makeup'u ir su suknele bei aukštakulnius kuriuos nusipirko kartu su suknele. Aš tai pat užsidėjau aukštakulnius. Pasiėmėme rankines bei švarkelius ir išėjome pas vaikinus. Užrakinau butą.

- Vaikinai, kur jūs? Mes jau pasiruošusios.- Ali įėjus į jų butą surėkė.

- Aš tuoj.- jie kartu pasakė.

Mes su draugė atsisėdome ant sofos kuri buvo svetainėje. Pagaliau atėjo jie. Pasirodo vaikinai ilgiau ruošiasi, nei merginos.

- Gal jūs makeup'us darėtės, kad taip ilgai.- nusišypsojome su Alison.

- Baik tu juokus, žmogau.- parodė savo baltus dantis Chris.

- Važiuojam?- Brean.

- Važiuojam.- Ali.

Išėjome iš vaikinų namų, Brean užrakino duris ir visi įlipome į liftą. Aš ir vėl paspaudžiau pirmo aukšto miktuką. Po kelių minučių liftas sustojo. Išėjome iš daugebučio. Ėjome link Chris automobilio. Jis man atidarė priekinio keleivio duris. Alison su Brean sėdėjo galinių sėdynių.

Po dvidešimt minučių kelio pagaliau mašina sustojo ir Chris automobilį pastatė į aikštelę.

Įėjome į tą klubą. Žmonių buvo gana daug, muzika buvo labai garsi. Chris mano ranką laikė savojoje. Na žinoma jis mane saugo. Ali su Bre nuėjo į šokių aikštelę šokti, o mes su Chris prie baro. Išgėrėme po stiklinę vodkos ir tai pat nuėjome šokti. Ir juokėmės, ir šokom. Labai karšta.

Su Chris vėl nuėjome prie baro, o Alison ir Brean niekur nesimatė. Išgėrėme dar po stiklinę vodkos ir mano galva apsvaigo.

- Chris, vešk mane namo.

- Aš negaliu. Aš išgėręs. Antrame aukšte yra kambariai einam ten.

Chris paėmė mano ranką ir nuvedė į kažkokį kambarį. Sienų ir lubų spalvos buvo baltos, o grindys smėlio spalvos. Dvivietė lova. Atsiguliau į ją ir mane pasiglemžė tamsa.

Chris POV

Ella atsigulė į lova ir užmigo. Nuėmiau jos batus bei suknelė, ji liko tik su apatinių trikotažu kiek galėjau įmatyti spalva yra raudona. Užklojau ją kaldrą ir atsiguliau šalia. Miegojau tik su trumpikėmis. Su Ella po toje pačioje lovoje, po tą pačią anklodę. Uždėjau savo ranką ant Ello liemens ir užmigau. Mano akys užsimerkė.

Alison POV

Su Brean nuėjome į antra aukšta pasilinksminti tą prasme pasimylėti. Jis buvo toks karštas. Batus nusiėmiau pati. Suknele švelniai nuėmė Brean. Jis buvo be marškinėlių po kelių sekundžių ir be kelnių. Švelniai mane nustūmė ant lovos ir užkrito ant manęs. Mūsų lūpos švelniai lietėsi. Nuo lūpų leidosi prie kaklo. Bučiavo kaklą palikdamas šlapius bučinius. Nesusilaikiau ir iš mano lūpų išėjo aimana. Nuo kaklo leidosi iki krūtinės. Jis rankas užkišo už mano nugaros ir suradęs liemenėlės uždegimą atsegė ir ją numetė kažkur į kampą. Brean savo ranką suspaudė mano kaire krūtį ir mano lūpas paliko tylios aimanos. Jo lūpos lietė mano pilvą. Viena ranka nuėmė mano apatinius. Teleportavosi tarp mano kojų. Jis atsistojęs nuo lovos nusismaukė trumpikes ir grįžo į ankstesne pozicija.

SnapChat /C.C/Where stories live. Discover now