11 Dalis

432 26 7
                                    

Nuotraukoje Ella.

*Po vienerių metų*

Ella POV

Praėjo metai. Nemačiau Chris'o nuo tos dienos kai pasakiau, kad išeitų. Kas pasikeitė? Pasikeitė tik tai, kad dabar turiu vaikiną kurį myliu, nors abėjoju. Kad jį myliu. Įdomu kaip dabar sekasi Chris'ui. Ar jis pamiršo mane? Ar jis turi merginą? Ar jis laimingas? Ir išvis kodėl apie jį galvoju kai turiu vaikiną? Dar vis gyvenu Majamyje. Nemačiau Alison nuo tos dienos kai išvažiavau iš Londono. Kartais nusirašinėdavome, kalbėdavomės per Skype. Kiek žinau ji vis dar draugauja su Brean. Pasiilgau jos. Tiesa dabar dažniau nešioju sukneles ir aukštakulnius. Su Austin susipažinau kai grįžau į Majamį, kai pagaliau buvo galima eiti į mokykla, į mūsų klasę atėjo naujokas Austin North. Pradėjome bendrauti. Tapome gerais draugais, o gera draugystė kartais pasisuka į meilės puse. Taip atsitiko ir mums. Dar prisimenu tą dieną kai mėlynos Austin'o akys susitiko su mano. Jis netik mano vaikinas, bet ir geriausias draugas.

- Hey, kur tu? Aš jau čia. - mano mintis pertraukė vaikinas.

- Aš čia.

Sėdėjau svetainėje ant sofos. Šalia manęs atsisėdo Austin'as. Savo ranką uždėjo ant mano dešnio peties ir pakštelėjo į skruostą. Staiga mano telefonas suskambo. Ekrane švietė užrašas 'Mama'. Atsiliepiau.

(Mama - M. Aš - E.)

E: Klausau, mama.

M: Sveika, Ella.

E: Labas. Kažkas atsitiko?

M: Ne, viskas gerai be to, kad mes su tėčiu tavęs labai pasiilgome.

E: Mam, ir aš labai jūsų pasiilgau.

M: Tai kodėl mūsų neaplankai? Jau metai kaip tavęs nematėme.

E: Greit susitiksime.

M: Pažadi?

E: Pažadu.

M: Myliu. Jau turiu bėgti, iki.

E: Čiau, Mam.

- Ką ten pažadėjai?- Austin nusišypsojo.

- Kad greitai susitiksime.- atsakiau tai pat su šypsena.

- Tai skrendam?

- Kur?

- Pas tavo tėvus.

- Dabar?

- Na, gal rytoj ar poryt.

- Tu geriausias!- sušukau ir užšokau ant jo ir stipriai jį apkabinau, jis tai pat mane.

- Žinau.

*Rytas*

Oh tas prakeiktas rytas kai reikia lipti iš lovos. Iš šiltos lovos. Dar pagulėsiu. Pasiėmiau telefoną. Įjungusi jį radau žinutę nuo Austin'o"Labas rytas, meile. Kaip miegojai? Pas tave būsiu po valandos.". Kiek valandų? O Dieve liko tik dešimt minučių kol vaikinas bus prie mano namo durų. Šokau iš lovos ir nubėgau į vonios kambarį. Veidrodis. Mano plaukai! Kokie jie susivėlę! Palauks tie plaukai. Pasiėmiau dantų pasta bei dantų šepetuką ir išsivaliau dantis. Pasiėmiau šukas susišukavau plaukus ir susirišau netvarkinga kuoduką. Nubėgau iki spintos. Išsiėmiau balta megztuką, plėšytus mėlynus džinsus ir baltus 'Nike' kedus.

 Išsiėmiau balta megztuką, plėšytus mėlynus džinsus ir baltus 'Nike'  kedus

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
SnapChat /C.C/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora