Ella POV
Jo lūpos prisilietė prie manųjų. Jo lūpos...tokios skanios. Pritrūko oro ir bučinys nutrūko. Kodėl egzistuoja oras? Kodėl jis tiesiog nedingsta, kad galėčiau bučiuoti Chris niekada nesustojus?
- Kur Brean ir Alison?
- Tikriausiai pas Bre kambaryje.
(Dainą pasileiskite dabar)
Į buto duris kažkas paskambino ir Chris nuėjo pažiūrėti kas atėjo. Jis ilgai negrįžta. Išėjau iš jo kambario ir nuėjau link durų. Kažkokia mergina stovėjo prie Chris ir jį bučiavo, ir atrodo, kad jam tai patinka. Atrodė, kad mano širdis suskilo į smulkes šukės. Bandžiau, kad iš mano akių neišrėdėtų sūrios ašaros.
- Atsiprašau, norėčiau praeiti.- su šiais žodžiais jie pasitraukė nuo durų.
Aš atidarius išėjau pro jes.
- Ella, palauk!- už savęs išgirdau vaikino balsą kurį mylėjau.
Ne ėjau į tėvų butą. Bėgau kuo toliau nuo Chris. Daugebučio laiptais išbėgau į lauką. Nieko nemačiau per ašaras. Išbėgau ant kelio per kurį važiavo mašina. Tas automobilis nutrenkė mane. Mašina sustojo, kai aš jau gulėjau ant kelio su skaudančių kūnų. Dar mačiau kai prie manęs pribėgo Chris ir išgirdau jo paskutinius žodžius prieš netekdama samonės.
- Ella, nepalik manęs!
Galėjau iš jo žodžių suprasti, kad jis verkė.
Chris POV
Ji užmerkė akis. Iš mano akių bėgo sūrios ašaros. Iš džinsų kišenės išsitraukiau telefoną, susiradau greitosios pagalbos numerį ir paskambinau. Po kelių 'pypsėjimų' atsilėpė.
- Prašau padėkite, mano mergina partrenkė automobilis skubiai reikia pagalbos!- per ašaras sunkiai galėjau kalbėti.
- Nusiraminkite ir pasakykite adresą.- kitam ragelio gale girdėjau ramų balsą.
- Adresas? Ah taip *Adresas*.- kiek nurimau, bet ne per daug.
- Po mažiausiai penkių minučių atvažiuosime.
Pokalbis nutrūko ir telefoną padėjau atgal į džinsų kišene.
Atvažiavus greitajai pagalbai paėmiau ant rankų Ella ir įkėliau į mašina. Šalia sėdėjau ir aš laikiau jos ranką.
//
Ją nuviaže į kažkokia palata. Negalėjau ramiai sėdėti ir laukti. "Aš dėl to kaltas" vis kartojau šiuos žodžius sau mintyse. Jeigu nebūtų atėjusi Karina nieko panašaus nebūtų įvykę. Dabar sėdėtume mano bute apsikabinę. Kol nepamilau Ell'os Morgan tol nežinau ką reiškia meilė. Meilė tai ne seksas kiekvieną naktį ar dieną. Na, taip seksas yra nuostabus dalykas.
Visiškai pamiršau, kad nieko nežino nei Ell'os tėvai, nei Alison su Brean. Paskambinau Brean ir pasakiau, kad Ella partrenkė automobilis, pasakiau, kad pasakytų jos tėvams. Baigęs pokalbį su Bre vaikščiojau pirmyn atgal ir taip kol pasirodė gydytojas.
- Gydytojau, kaip ji? Kaip Ella?-ašaros. Ašaros dėl mylimo žmogaus.
- Vaikine, nusiramink ji gyva, bet labai silpna.- ramus gydytojo balsas.
- Ar galiu pas ją?
- Taip, bet jeigu ji netikėtai pabustų nejaudinkite jos.
Nieko neatsakęs nubėgau į jos palata. Ji nejudėda gulėjo, tik mačiau kaip jos pilvas kilnojasi. Na, žinoma juk ji kvėpuoja. Prie Ell'os lovos netoliese buvo kėdė paėmęs ją pristūmiau arčiau Ell'os. Ant jos Kairio skruosto buvo matyti žaižda. Pasilenkias pabučiavau jo skruostą. Sėdėjau ir žiūrėjau į ją. Ji per mane čia guli. Jos akys pradėjo po truputį atsimerkti. Mano akys vėl sudrėko.
- Chris, kur aš?- Jos balsą buvo sunku suprasti, bet supratau.
- Tu ligoninėje.
- Kodėl? Kas atsitiko?- girdėjau joa susijaudinantį balsą.
- Ella, nusiramink dabar jau viskas gerai.- ramus mano balsas. Nejau ji nieko nepamena.
- Aš ligoninėje, bet nežinau kodėl.
Pro palatos duris įėjo Ell'os tėvai ir Bre su Alison. Iš jos mamos akių riedėjo ašaros, tai pat ir iš jos tėčio.
- Chris, einam.- Brean ištempė mane iš palatos.
Nors ir žinojau, kad Ell'ai geriau negalėjau būti ramus.
- Chris, nusiramink viskas bus gerai.- už savęs girdėjau Alison balsą.
Kaip galiu būti ramus kai mano mergaitė per mane guli toje lovoje? Ogi niekaip.
*Po trijų dienų*
Šiandien Ella turėtų išleisti iš ligoninės. Nuvažiavau į ligonine, bet jos palata buvo tuščia, Ell'os joje nebuvo. Ji tikriausiai jau išvažiavo. Išbėgau iš ligoninės ir sėdau į savo automobilį, ir važiavau tiesiai pas Ella.
//
Paskambinau į Ell'os tėvų buto duris, jas Atidarė Alison. Įleido mane ir nuvedė į jos kambarį. Kambaryje buvo Brean. Brean ir Alison išėjo, ir paliko mus vienus. Ella nusuko veidą į kita puse.
- Ella, aš žinau tu pyksti. Ir aš pykčiau jeigu pamatyčiau tave su kažkokiu vaikinų besibučiuojant, bet prašau Išklausyk manęs. Ji mano buvusi mergina. Su ja išsiskyriau prieš du mėnesius, aš nežinau ko ji tą dieną atėjo, bet žinau tik viena, kad myliu tave.- jos veidas atsisuko į mane.
- Tai kodėl kai ji tave bučiavo mačiau, kad tau tai patinka? Bet bučiavau tai pat ir tu ją.
- Silpnumo akimirką, bet pažadų daugiau to nebus.
- Taip daugiau to nebus, kai jau galėsiu normalei stovėti ant kojų grįšiu namo į Majamį.- mačiau kaip iš jos mėlynų akių skruostais riedėjo ašaros.
- Ella, prašau.
- Chris, išeik.
Negaliu patikėti aš jos paklausiau ir išėjau.
***
NUOMONIŲ❤
*Atsiprašau už klaidas*