Pasileiskit dainą.
Pranešiau mamai, kad liksiu nakvoti pas Chris'ą.
//
Su Chris'u gulime minkštoje lovoje ir žiūrime filmą "Penkiasdešimt pilkų atspalvių".
//
Rytas. Pramerkus akis supratau, kad Chris šalia nėra, lovoje esu viena.
Na štai ir jis prisistatė su šilta arbata ir blynais.
- Labas rytas, gražiuole.
- Labas rytas.
- kaip miegojai?- padeklu atsisėdo ant lovos.
- Gerai.- nusišypsojau jam.
- Puiku tada. Pavalgyk ir eisim į miestą.- jo lūpų skambučiai pakilo į viršų.
//
Vaikštome po miesta ir pasakojam kaip praleidome tuos metus kaip buvome atskiriai.
- Kaip susipažinai su Austin'u?- paklausė Chris'as
- Mano draugės vaikinas surengė vakarėlį, mes su draugė nuėjome į jį. Austin'as buvo jame, Lisa mane paliko, o pati nuėjo pas savo vaikina tada Austin'as priėjo prie manęs, mes kalbėjome ir jis pasiūlė atsigerti.- papasakojau.-nuo to viskas ir prasidėjo. jis pasiūlė kažkur susitikti už šio namo ribų kitą dieną, na, o aš kaip ir sutikau. Susitikinėjome tik kaip draugai, bet taip nutiko, kad jau buvo netik paprasta draugystė.
- Jis buvo tave kažkada išdavęs, be šio karto?- atsargiai paklausė.
- Ne, nežinau.- netvirtai atsakiau.
Ir po mano paskutinių žodžių stojo tylą kuri buvo neilgai.
- Na, papasakok apie save. - noriu sužinoti kažką apie jį, ką jis veiki tuoj visus metus.
- Amm, ir ką čia tau tokio įdomiau papasakot?
- Ką nors papasakok.
- Lankiau boksą, sėdėjau ant savo sofos ir spoksojau į televizoriaus ekraną.- nusijuokė.
- Kaip įdomiai čia.- taip pat nusijuokiau.
- Tai, jo jo. tą patį sakau ir aš.
Tą akimirką kažkaip jo lūpos atsirado ant mano, o mano ant jo.
*Po 2 mėnesių*
Grįžau namo. Grįžau į Majamį, bet ne vieną, o su Chris'u. Jau praėjo du mėnesiai kaip gyvename kartu toje pačioje šalyje, mieste, gatvėje, name, kambaryje ir lovoje. Jis turi darbą, aš turiu darbą. Viskas yra gerai.
Šiuo metu einu namo. Nuo namų iki darbo nėra taip jau toli, kad važiuočiau su automobiliu.
Stoviu prie namo durų ir savo rankinėje ieškau rakto,kad galėčiau atsirakinti duris. Suradusi rakti įdėjau jį spyną ir pasukau raktą. Įžengusi į vidų pastebėjau, kad užuolaidos uždarytos ir viduje suteikia šviesą tik žvakės. Nejaugi tai Chris'o darbas? nusiėmiau batus ir ėjau žvakių apšviestu keliu. Kelias baigėsi, teko sustoti. Sustojus pamačiau stalą ant kurio buvo pilnos šampano taurės.
- Patinka?- už savęs išgirdau senai girdėta balsą.
Atsisukusi pamačiau Austin'ą.
- Ką tu čia darai, ir kaip įėjai į namą?.- aš supykau.
Jis nieko neatsakė tik priėjo prie stalo ir paėmė šampano taurės viena davė mano, o kita pasiliko sau.
- Išgerkime šampaną ir galėsime keliauti.- savo laisva ranką uždėjo ant mano skruosto, bet aš ją greit patraukiau.
- Tu man dar neatsakei į klausimą kurį uždaviau prieš tai, ir aš niekur su tavimi nekeliausiu.- išrėžiau į akis.
- Padariau tau staigmena ir kaip matau tave tikrai pavyko nustebinti. - pašaipai nusijuokė.
___
XOXO