14 Dalis.

409 30 8
                                    

Dirty

Nusiėmėme batus ir nuėjome į svetaine. Iš apačios žvelgiau į Chris'o rausvas lūpas. Šiuo metu jos mane labai vilioja. Pasistėbiau arčiau jo ir trumpai žiūrėjau į jo mėlynas akis, kurios žiūrėjo į mano lūpas. Jis greitai palinko link mano lūpų, stipriai mane pabučiuodamas. Nieko nelaukusi atsakiau į jo bučinį, tuo pačiu įveldama savo rankas į jo rudus plaukus. Jis savo ranka laikė ant mano sėdmenų. Ir man vis dar šiek tiek keista, kad mane liečia kitas. Ne Austin'as. Bet Chris'o prisilietimai man dvigubai labiau aplinka nei Austin'o. Pučiuodamiesi nuėjome į jo kambarį ir kritom į lova. Chris lūpos atsirado ant mano kaklo, o aš apsikabinau jo kaklą savo rankomis. Ir iš mano lūpų išsprūdo dėjonė. Jo lūpos daro nuostabius dalykus mano kaklui. Atsitraukė nuėmė manęs nuėmė mano drabužius visus kuriuos buvau apsirengusi bei nusirengė ir pats. Vėl jo lūpos buvo ant mano kaklo. Nuo kaklo jis leidosi ties mano krūtine. Pasiekęs ją antimis sukando krūtinės spienelį. Iš mano lūpų sklido dėjonės. Nuo krūtinės jo lūpos slinko ties mano pilvo apačios. Per mano kūną perbėgo tūkstančiai šiurpuliukų. Jaučiau jo pirštą savyje, kai jis įeina ir išeina. Visa ta laiko kol jis tai darė buvau užsimerkusi. Kai jis ištraukė pirštą daugiau jo nejaučiau savyje. Tik jaučiau jo lūpas ant tos vietos. Baigęs su lūpomis, ten įkišo savo pasididžiavimą. Iš pradžių jis judėjo lėtai, bet po truputį greitėjo. Jo kvėpavimas buvo greitas, mano tai pat.

- Chris, aš tuoj.- per dejonęs pasakiau, kad aš jau netoli viršūnės.

Baigė. Neišsilaikęs nukrito ant manęs.

//

Pabudau. Šalia manęs gulėjo Chris'as. Žiūrėjau į jo lūpas ir jos mane žiauriai traukia. Pasilenkiau pabučiuoti ji, bet vos tik kai liko visai nedaug pasiekti jo lūpas aš sustojau. Jis pakėlęs galvą pirmas pabučiavo mano lūpas. Galėjau jausti kai jis nusišypsojo per bučinį. Pritrūko oro ir atsitraukėme vienas nuo kito. Aš jam šyptelėjau, jis man tai pat. Savo galva paguldė ant pagalvės, o aš savąją ant jo krūtinės. Mano veidą puošė šypsena.

- Chris?

- Ką?

- Reikia lipti iš lovos.

- Neee.- nutęsė.

- Taippp.- nutesiau.

Atsisėdau ant lovos. Nuo Chris'o nuėmiau antklodė ir užsidėjau ant savęs.

- Eii.

- Kelkis.- mano veide buvo plati šypsena.

- Kai išlipsiu iš lovos bus blogai.- šyptelėjo.

Tokios jo šypsenos aš išsigandau ir nubėgau į vonios kambarį. Užsirakinau.

- Ella, atidaryk duris. - už durų girdėjau jo juoką.

- Ne.- negarsiai nusijuokiau.

Jokio garso negirdėjau už durų ir jas atrakinau. Atidariau duris ir pamačiau stovintį Chris su didele šypsena veide.

- Chris, nieko man nedaryk.

Jis tiesiog mane griebė ir paguldė ant lovos ir užšoko ant manęs. Ji mane pradėjo kūtenti. Mano juokas buvo žmoniškas. Jis jo lūpų tai pat sklido garsus juokas.

- Chrsi, baik. - per juoką pasakiau.

- Chris, tu žudai mane. - su šiai žodžiais jis tiesiog pasilenkė ir su savo rausvomis lūpomis įsisiurbė į mano.

Mes abu per bučinį šypsojomės.

- Chris, eik rinktis.- nustūmiau jį nuo savęs.

Atsistojau. Susirinkau savo drabužius kuriuos išmėtė Chri. Ėjau link vonios kambario. Įėjau ir po savęs uždariau duris. drabužius pasidėjau ant šalia asančios spintelės. Nusiėmiau antklode ir įlipau į dušą. Pasileidau šilta vandenį. Vanduo tekėjo mano kūnu. Ant savo liements jaučiau šiltas Chris rankas. Atsirėmiau į jo krūtine, jis savo galva padėjo ant mano peties. Chri lūpos bučiavo mano kaklą, per mano kūną bėgiojo šimtai šiurpuliukų.

//

Sėdėjome svetainėje ant sofos ir žiūrėjome televizorių. Chri mane buvo apsikabinęs, aš ji tai pat. Savo galva pasukau į jo, po kelių sekundžių jo akys žiūrėjo į mano. Palenkęs galvą pokštelėjo į lūpas. Vėl nusisuko ir žiūrėjo teliką. Aš jo rankas patraukiau nuo savęs jis tik į mane pasižiūrėjo ir patraukė. Atsistojau ir nuėjau į virtuve atsigerti sulčių. Atsigėrusi nuėjau vėl pas Chris'a. Atsisėdau prie jo. Jo rankos apsikabino mane, aš ji. Tyloje sėdėjome ir žiūrėjome filmą kuris ėjo per televizorių.

- Važiuojam pas Alison ir Brena?- nutraukiau tylą.

- Ne. Praleiskim šią dieną kartu.- savo mėlynas akis atsuko į mane.

- Sėdėdami ant sofos ir žiūrėdami televizoriaus ekraną?

- Galim kur nors išeiti. Paviždžiui į parką ar į kokia kavinę.

- Galim, bet man reikia paskambinti Austin'ui.

- Kodėl?

- Jo daiktai vis dar pas mane.

- Duok telefoną.

Iš kišenės išsiėmiau telefoną ir daviau jam. Jis jį įjungė ir susirado Austin'o numerį. Paspaudė 'Skambinti'. Įjungė garsekalbį. Po kelių 'pyp pyp'. Išgirdau jo balsą.

- Klausiau.

- Važiuoji į Ell'os tėvų namus ir susirenki daiktus.- nieko nespėjau pasakyti kai Chris pradėjo kalbėti.

Nieko daugiau ne išgirdome iš jo.

- El, einam. - paėmė mano ranką.

Užsidėjome batus. Jis užsidėjo striukę, o aš švarkelį. Išėjome iš Chris'o buto. Iš švarkelio kišenės išėmiau tėvų buto raktus ir atrakinau duris. Įėjome į butą. Namuose nieko nebuvo.

- Kur jo daiktai?

- Mano kambaryje.

- Kur tavo kambarys?

Paėmiau jo ranką ir nusivedžiau į savo šventove. Atidariau kambario duris ir Įėjome. Austin'as nebuvo išsiėmęs daiktus iš lagaminų, aš tai pat nebuvau išsiėmusi daiktų.

- Kurie jo?

- Šitie.- parodžiau į jo lagaminus.

Chris'as juos paėmė. Išnešė iš mano kambario ir iš buto. Aš sekiau paskui jį. Įlipome į liftą. Paspaudžiau pirmo aukšto mygtuką. Kai liftas sustojo išlipome iš jo. Chris pirmas išbėgo į kiemą. Aš už jo. Lagaminus pastatė netoli daugebučio durų.

- Na, štai dabar tu su juo nesusitiksi.- atsisuko į mane ir priėjo arčiau.

- Ką aš be tavęs daryčiau?- savo rankas uždėjau ant jo pečių, o jis savo rankas padėjo ant mano liemens.

Mano akys žiūrėjo į jo rausvas lūpas. Pasistėbiau ir įsisiurbau į jo lūpas. Jis atsakė tuo pačiu.

- Man reikia persirengti.- pasakiau per bučinį.

Jo lūpos atsitraukė nuo mano, o jo ranka buvo sunertą manojoje. Nuėjome į daugebutį, o po to į liftą. Su laisva ranka Paspaudžiau reikiamo aukšto mygtuką ir kilome į viršų.

***

Jūs Nuostabios !!💓💓
Nuomonių.❤

SnapChat /C.C/Where stories live. Discover now