19 Dalis

64 4 0
                                    

Ella*

Austin. Jis mane kažkur veža. Jis surišo mano rankas ir kojas, kad negalėčiau judėti. Kodėl jis tai daro? Chris tikriausiai jau grįžo ir nerimaujan dėl manęs, nenorėjau, kad viskas taip būtų, bet juk ateitis nenuspėjama. Važiuojame tikrai jau ilgai,  baigiasi miestas ir prasideda tamsus miškas.

- Austin, kur mane veži? - paklausiau žmogaus sėdinčio už vairo.

Jis Man nieko neatsakė tik važiavo toliau. Mašina sustojo ir jis išlipo, aš per langą apžiūrinėjau aplinka. Toliau nuo automobilio stovėjo dviejų aukštų, niūrus namas, aplink daugiau nieko nebuvo. Austin priėjo prie mano pusės durų ir jas atidarė.

- Lipk iš mašinos.- ramiai pasakė. - ir nepratark jokio žodžio.

Išlipau iš automobilio ir laukiau tolimesnių jo veiksmų. Jis čiupo mano ranką ir nusitempė į tą didelį namą. Užeinant į vidų ir uždarė ir užrakino duris. Girgždančiais laiptais vedė į antra aukšta. Atidarė rudas duris ir įstumė mane pro jas nukritau ant purvinų grindų, o pats užrakino ir išėjo.

Chris*

Nuo ko pradėti jos ieškoti? Policija nepadės dabar, nes turi praeiti dvidešimt keturios valandos nuo Ellos dingimo. Nuėjau į virtuve ir ant stalo radau Ellos telefoną. 'Gal ji dar turi Austin numerį'. Pagalvojau tyliai.

Praėjau pro visus jos kontaktus ir jo numerio neradau. Juk turi būti kažkur. Susiradau merginos užrašų knygelę ir radau Austin numerį. Įsirašiau jo numerį į savo telefoną ir paspaudžiau žalia mygtuką skambinti 'Pyp 'Pyp 'Pyp 'Pyp 'Pyp' jokio atsako negavau.

Ką daryti dabar?

Po 3 dienų*

**
Helou
Nauja dalis 💝🔥🎈

SnapChat /C.C/Where stories live. Discover now