Kimdi o Serkan?

172 10 8
                                    

İstekleriniz üzere kitap yeniden başlayacak. 5 günde bir bölüm yazıcam malum sınavlar sonra belki hızlanırım.

Bölüm şarkısı Göksel -gittiğinde

Özge'nin ağzından : Sabah (kaldığım yerden devam):

Gözlerim açtım. Belime ahtapot gibi sarılmış bir Serkan. Ve ikimizin üzerinde de bir şey yok. Sonra aklıma gece geldi. Gülümsedim. Masal ' ın ağladığını duyunca Serkan ' ın kollarından kurtuldum. Öylesine penye bir elbise giyip Masal ' ımın yanına koştum.

Özge: Balım sen uyandın mı? Günaydın!!!

Masal: Anne beyi kucağına al.

Onu kucağıma aldım.

Özge: Babayı uyandıralım mı?

Masal: Evet.

Yatak odasına gittik. Masal ' ı yatağa Serkan ' ın yanına koydum .

Masal : Babaaaa!Hadi uyan kahvaltı hazırlayalım.

Serkan: Tamam çiçeğim hadi siz annenle aşağı in, ben giyinip geleyim.

Masal ' ı kucağıma alıp aşağı indim. Onu yere indirdim.

Özge:Masal, sen gidip televizyon izle. Çizgi film aç.

Masal kafasını sallayıp salona gitti. Kahvaltıyı hazırlamaya başladım. Sahanda yumurta yapmak için yumurtaları tavaya kırdım. Ve kahvaltıyı hazırladım. Serkan da geldi.

Özge: Aşkım, salondan Masal ' ı getirsene.

Yumurtayı masaya koyup, Masal ' ı sandalyesine koydum.

Serkan da oturdu. Bende oturdum . Masal ' ın yediğini görünce bende başladım. Kendim yaptım diye söylüyorum fena güzel olmuş.

Serkan: Ollerine sogluk hoyotom çok gozol olmoş.

Özge: Teşekkür ederim balım. Masal ' a çocuk odası alıcaz. Sen de gelmek istermisin?

Serkan : Olur, gelirim.

Masal : Anne ben doydum.

Özge: Bende doydum. Ben seni giydireyim.

Kucağıma Masal ' ı aldım. Yukarı odasına gittik. Onu beşiğine oturtup. Kıyafet çıkarttım. Masal ' ı giydirdim. Masal ' ı , montunu ve beresini kucaklayıp aşağı indim.

Özge: Masal, sen çizgi film izle, ben giyineyim .

Masal ' ı ve montunu koltuğa koydum. Yukarı çıktım. Giyinme odasına girdim. Hava soğuk olduğu için kazak ve pantolon giydim. Ayağıma botlarımı giydim. Telefonumu ve montumu alıp aşağı indim.

Serkan: Aşkım mutfağı ben topladım giyinip geliyorum.

Kafamı salladım. Yukarı çıkıp Masal ' ın odasından çantasını aldım. Aşağı indim. Masal ' a montunu ve beresini giydirdim. Kendi montumu da giydim. Telefonumu cebime koyup Masal ' ın sırt çantasını taktım. Serkan gelip Masal ' ı kucağına aldı.

1 ay sonra
Özge;

Serkan ' a teklifler geliyordu tabi bana da geliyordu fakat ikimiz de kabul etmiyoruz. Gerçi Serkan ' ın değerlendirdiği Hande Doğandemir ile bir dizi var onu kabul etmeyi düşünüyor. Şimdi evdeyiz hep birlikte. Nihal, Aras, Dağhan, Nilperi, Fatma ve Serkan.

Nilperi: Özge, misafir odasına gidelim ikizleri uyutalım.

Nihal: Biz de gelicez. Kalk Fatma.

Özge : Sessiz olun. Aşkım Masal yanınızda kalsın.

Afra ' yı kucağıma alıp yukarı misafir odasına gittik. Afra kucağımda uyudu.

Aşkın Yaşı YokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin