Abla-

131 12 9
                                    

Bölüm şarkısı Özgün- Bu kadar mı zor?

Fotoyu açıklamaya gerek duymasam da Ezgi ve Ateş Roma da yaşıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fotoyu açıklamaya gerek duymasam da Ezgi ve Ateş Roma da yaşıyor.

Roma, Özge;

Sonunda Roma'ya ayak basmıştık. Havalimanında ablam ve çocukluk arkadaşım ve ablamın eşi bizi bekliyordu. Ablam kucağımdaki Masal ' ı, Ateş ise bavullarımızı aldı. Arabaya bindik. Önde ben ve Ateş vardı. Arkada ise Masal, ablam ve Fatma vardı. Ateş ve ablamın evine geldik 2-3 ay burada kalacaktık.

Ablam: Özge senin odan üst katta sağdan 3. oda, Fatma senin odanda sağdan 2., Masal 'a biz bakarız.

Fatma ile odalarımıza çıktık. Bavullarım da ki kıyafetlerimi dolaba yerleştirdim. Duş alıp yatağa girdim. Uçakta uyumama rağmen uykum vardı. Yatağa yatıp uykuya daldım.

3 saat sonra :

Uyandım, çünkü Masal ağlıyordu. Saat 16.02 idi. Üzerime rahat bir tişört ve penye şort giyip aşağı indim.

Ablam : Aaa uyandın mı?

Özge : Yok ben hala uyuyorum. Hatta öldüm bu benim ruhum. Şimdi gelip seni öldürüceğim.

Ablam : Özge! N oluyor bir anlat.

Özge : Yok bir şey!

Ateş:Ezgi, tamam. Özge, konuşmak istermisin?

Kafamı iki yana salladım.

Özge : Ben biraz dışarı çıkıp gezeceğim. Masal kalsın.

Ateş: Peki.

Yukarı çıktım. Odama girdim. Aslında gezmeyecektim. Hastaneye, Türkiye de ki doktorun dediği doktora gidecektim. Onun arkadaşıymış ve de Türk'müş. Dolaptan uzun kırmızı elbisemi giydim, çantamı aldım. Saçlarımı ve makyajımı yapıp çantamı taktım. Aşağı inip kapıdan çıktım. Bir taksi durdurup bindim. (Türkçe yazıcam ama siz yabancı dil olduğunu düşünün)

Özge : Cadde de ki hastaneye.

Taksici beni hastaneye getirdi. Taksiden inip hastaneye girdim. Danışmaya gittim.

Özge : Merhaba. Simge hanım nerede?

Hemşire: 2 . kat sağdan 9. kapı.

Asansörle 2.kata çıktım. Kapıyı çaldım.

Doktor : Geel!

İçeri girdim.

Özge : Merhaba.

Doktor : Merhaba. Buyrun oturun.

Özge : Ben İstanbul'dan geldim. Seda hanım, sizin bu tedaviyi yapabileceğinizi söyledi.

Simge : Hangi tedavi?

Özge : Hamileydim, merdivenden yuvarlandım. Çocuğum öldü. Hafızamı kaybettim ve bir daha çocuğum olmayacakmış. Seda hanım öyle söyledi.

Aşkın Yaşı YokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin