( Multi Özge'nin giydikleri ) ( Bölüm şarkısı Funda Arar - Bağışla)
Serkan ' ın ağzından :
Özge ' ye ... Özge ' ye aşık olmuştum . Bugün akşam onunla birlikte yemek teklifi edeceğim . Özge ' yi arayayım .
TELEFON GÖRÜŞMESİ
S : Alo Özge nasılsın ?
Ö : İyi . Sen ?
S : Bende iyiyim . Akşam birlikte yemeğe gidelim . Seni 20.00 ' da alırım .
Ö : Tamam . By by .
S : By .
TELEFON GÖRÜŞMESİ SONU
Özge ' nin ağzından :
Akşam Serkan ' la yemeğe gidicez . Saat 16.02 hemen duşa girdim , duştan çıkınca Giyinme odama gittim. Siyah bir elbise, ince topuk siyah , nar çiçeği bir çanta aldım ( Multi ). Saçlarımı hafif dalgalandirdim . Hafif bir makyaj yaptım. Saat 19 . 52 idi . Aşağı indim kızlar Kiralık aşk bakılıyorlar .
Ö : Naber Deföm cüler .
N : İyiyiz Özser .
Ö : Ayy çok komik.
Bir korna sesi geldi . Serkan ' dı . Kapıdan çıktım . Serkan kapımı açtı , bindim . Serkan da bindiginde arabayı sürmeye başladı . Restorana geldik hiç kimse yoktu. Oturduk . Yemekler geldi. Yedik.
S : Özge benim sana bir şey demem lazım.
Ö : Evet . Dinliyorum .
S : Be- ben se- seni seviyorum . Özge sana aşık oldum .
Kahkaha attım .
Ö : Aslında bir Şansın vardı . Ama bunu sen yok ettin . Serkan Çayoğlu .
Arkamı döndüm yürümeye başladım . Arkamdan bağırdı .
S : Bu savaş burada bitmez . Özge Gürel .
ArkamA bakmadan yürümeye devam ettim . Eve geldim . Ağlamıyıcam . Bu sefer değil. Saat 21.48 .
Ö: Kızlar neredesiniz ?
Ni : Nihal ' in odasındayız .
Nihal ' in odasına gittim .
N : Hayırdır niye erken geldin ?
Ö : Öyle gerekti .
F : Nasıl ?
Ö : Seni seviyorum dedi . Bende şansını kaybettin dedim. Ben onunla birlikte olamam .
Ni : Ayy kuzum yaa gel buraya .
Beni kollarının arasına sardı .
Ö : Siz neler yapıyorsunuz ?
Ni&F&N : Pijama partisiiiiiiiiiiiiiii .
Ö : Bende katılabilirmiyim ?
F : O ne biçim soru pijamalarını giyde gel .
Odama gittim . Kıyafetlerimi çıkardım , ayıcıklı pijamalarımı giydim . Nihal ' in odasına gittim .
Ö : Yeni pijamalarım nasıl ?
F : Ayy çok şeker . Pembe pembe .
N : Bütün gece bunu mu konuşucaz ?
Ni : Sevgiliniz var mı ?
Ö&N&F : Hayır .
Ö : Mısır patlatıp korku filmi açalım mı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Yaşı Yok
FanficBu kitap Özser ile ilgili bir kitaptır . Bu kitap benim 3. kitabım . Kitabımı oylarsanız da mutlu olurum.