( Multi Özge'nin giydikleri ) ( Bölüm şarkısı Cem BELEVİ - Sor )
Özge' nin ağzından :
Akşam Serkan hep bana baktım . Bugün nikah tarihi alıcaz . 1 hafta sonraya falan alırız . Yatağımdan kalktım , odamdaki banyoya girdim elimi yüzümü yıkadım . Giyinme odama gittim. Siyah göbeği açık bluz , siyah - beyaz puantiyeli etek , siyah çanta ve Converse giydim . Saçlarımı düzleştirdim . Hafif bir makyaj yaptım . Aşağı indim . Çantamı koltuğa koydum . Mutfağa gittim . Omlet yaptım . Barış ' ın odasına gittim .
Ö : Canım . Uyan hadi .
B : Günaydın aşkım . Bugün nikah tarihi alıyoruz .
Ö : Evet kahvaltı hazırladım. Hemen kahvaltımızı yapıp çıkalım .
B : Tamam sen aşağı in ben üzerime bir şey giyip geleyim .
Aşağı indim . Telefonum çaldı . Nilperi arıyor .
TELEFON GÖRÜŞMESİ
Ö : Efendim canım .
Ni : Alo canım nasılsın ?
Ö: İyiyim canım sen ?
Ni : Iyi . Akşam hep birlikte sinemaya gidiyoruzda size de haber vereyim dedim . Saat 19.30 'da ***** AVM de .
Ö : Tamam canım geliriz . By .
Ni : By .
TELEFON GÖRÜŞMESİ SONU
Ben telefonu kapattım . Barış geldi .
Ö : Akşam tayfa sinemaya gidiyormuş bizi de çağırdı . Hem müjdeyi de veririz .
B : Olur.
Kahvaltımızı yaptık evden çıktık . Onun arabasına bindik . Nikah dairesine geldik . İçeri girdik ,ve oturduk .
B : Merhaba . Biz nikah tarihi alıcaz .
(Adam =A)
A : Tabi . İstediğiniz bir tarih var mı ?
B&Ö: 17 Temmuz .
A : Tabi . Iyi günler .
Kalktık ve oradan dışarı çıktık arabamıza bindik .
B : Gelinliği sen baksan , eve eşyalar gelecek bende eve gideyim .
Ö : Olur sen beni AVM ' ye bırak ben eve gelirim.AVM ' ye geldik . Ben arabadan indim . AVM ' ye girdim . Bir mağazaya girdim . ÖnÜ kısa arkası uzun bir gelinlik denedim . Çok güzel oldu . Kabine girdim . Kendi kıyafetlerimi girdim. Kabinden çıktım. Kasaya gittim gelinliği aldım ve mağazadan çıktım . Ayakkabıcıya gittim. Beyaz platform topuk bir ayakkabı aldım . AVM ' den çıktım . Taksiye bindim . Eve geldim . Barış 'ı aradım .
TELEFON GÖRÜŞMESİ
B : Nasılsın hayatım aldın mı ?
Ö : Aldım canım sen ne yaptın ?
B : Eşyalar , mobilyalar hepsi geldi . Sende gel .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Yaşı Yok
FanficBu kitap Özser ile ilgili bir kitaptır . Bu kitap benim 3. kitabım . Kitabımı oylarsanız da mutlu olurum.