Ahh!

130 11 2
                                    

Merhaba canlarım!

Bölüm şarkısı Murat Boz-Temelli

Özge;

Nihal : NE! ?

Özge : Hanımefendi bir şey mi oldu? Eşinizin gözleri kırmızı da.

Nihal : Hayır. Hayır bir şey olmadı ama biz ikimiz özel konuşabilirmiyiz?

Özge : Tabi. Aşkım Masal ' ı yanıma bırak.

Cem'in kucağından onu alıp kucağıma aldım. Yanıma yatırmaya çalışırken karnım acımıştı.

Özge : Ahh!

Nihal : İyi misin?

Özge : İyiyim. Buyur ne konuşacağız?

Nihal : Sen neden burada olduğunu hatırlıyormusun?

Özge : Evet. Evimizde duş aldım. Merdivenlerden inerken ayağıma bir şey takıldı yuvarlandım.

Nihal : Peki neden Muğla dayız?

Özge : Cem ile tatile geldik.

Nihal : Peki. Benim sana anlatmam gerekenler var.

Özge : Dinliyorum.

Nihal : Siz Cem ile evli değilsiniz.

Özge : NE!

Nihal : Sen Serkan ile evlisin. Benim eşim sandığın kişi ile. Ben başka birisiyle evliyim.

Özge : Peki ama neden sizi hatırlamıyorum?

Nihal : Ben sana durumu anlatayım. Biz geçen gün buraya tatile geldik. Sonra Cem geldi. Cem eskiden psikopat birisiydi. Sonra seni ve Masal ' ı kaçırdı. Sonra sen merdivenden yuvarlanınca hafızanı kaybettin. Ve de bebeğini. Ben ve diger kızlar liseden beri arkadaşız. Diğerleri ile o kadar uzun süredir değil. Ama sen Serkan ile evlisin.

Özge : Anladım. Peki sen Masal ' ı al dışarı çık. Bir de Cem'i çağır.

Tüm bunlar gerçekmiydi? O çıkınca Cem geldi.

Cem : Beni çağırmışsın aşkım.

Özge : Bana aşkım deme psikopat.

Cem : Nihal herşeyi anlattı demek. Ama ben psikopat değilim. Yani tedavi oldum.

Özge : Hayatım boyunca bir daha karşıma çıkma!

Özge : Ahh!

Karnıma baktığımda kan geliyordu. O ise dışarı çıkıp diğerlerini ve doktoru çağırmıştı. Doktor gelip bakmıştı.

Doktor : Dikişlerin patlamış. Hemşire hanım acil müdahale odasını hazırlayın.

Nihal : Özge yanında geleyim mi?

Özge : Lütfen! Ahh!

Elimden tutmuştu. Sonra müdahale odasına gelmiştik. Doktor orayı uyuşturmuştu. O yüzden hissetmiyordum.

Doktor : Bitti. Hemşire hanım pansuman yapsın sonra sizinle bir şey konuşalım.

Özge : Peki.

Hemşire pansuman yaptı. Beni de normal odaya getirdiler. Doktor hanım geldi.

Doktor : Nasılsınız Özge hanım?

Özge : İyiyim. Ne konuşacağız?

Doktor : Kazada bebeğinizi kaybettiğinizi size daha önce söylemiştim.

Özge : Evet?

Doktor : Fakat bir daha bebeğiniz olamayacak.

Gözlerim doldu.

Aşkın Yaşı YokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin