Bombeli bir bölümle karşınızdayım. Keyifli okumalar.
Bölüm şarkısı Irem Derici - Evlenmene bak
Özge;
Masayı topladım. Masal ve Serkan çizgi film izliyordu. Yukarı çıkıp yatak odasına girdim. Giyinme odasına gittim. İlkbahar olduğu için hava ılıktı. İnce bir uzun kollu t-shirt giydim. Altına jean giydim. Topuklularımı ayağıma geçirip saçımı topladım. Deri ceketimi ve çantamı alıp aşağı indim.
Özge : Aşkım ben kaçıyorum. Sende Aras' ı falan çağır. Çocuk bakarsınız.
Evden çıkıp arabama bindim. AVM ' ye geldim. Kızlar girişte beni bekliyordu.
Nilperi: Sonunda.
Nihal : Hadi hemen alışverişe başlayalım. Yukarıda bir mağaza var oraya çıkalım.
Asansöre binip üst katta ki mağazaya çıktık. Resmen mağazayı alıp çıktık.
Özge : Bir şeyler yiyelim çok acıktım.
Nihal : Aynen. Hamburger!
Fatma :Hadi hemen.
Asansöre binip en üst kattaki yemek katına geldik. Bir masaya oturduk. Hamburger siparişi verdik. Yemeklerimizi yemeye başladık. (Bomba geliyor) Ki benim midem bulandı ve tuvalete gittim. Anlaşılan mideyi üşüttüm. Dışarı çıktım ve kızların yanına geldim.
Nihal : Ne oldu?
Özge : Midem bulandı, mideyi üşüttüm anlaşılan.
Nilperi:Benim aklıma bir şey daha geldi.
Fatma : Ne?
Nilperi : Hamile olabilir.
Özge : Saçmalama.
Nihal : Hemen test alalım. Aşağıda eczane vardı poşetlerimizi arabaya bırakıp alalım.
Kızların zoruyla poşetlerimizi arabaya bırakıp test aldık. Tuvalete gittik. İçeri girip testi yaptım. 5 dakika sonra belli oluyordu. Dışarı çıktım. Kızlar bekliyordu. 5 dakika sonra Nihal ' e verdiğim testi aldım.
Özge : Alın inanmiyorsunuz bakın.
Testi Nilperi ' nin eline tutuşturdum. Ben ellerimi yıkadım. Arkama döndüğümde kızlar bakıyordu.
Özge : Gördünüz değil mi, hamile değilim.
Nihal&Fatma&Nilperi: Hamilesin.
Ve gözlerim kapandı.
Serkan :
Dağhan, çocukları ve diğerleri ile birlikte bize geldiler. Çocukları uyuttuk. Aşağıda oturuyoruz.
Dağhan:Ben bir kızları arayayım.
Dağhan mutfağa telefonla konuşmaya gitti.
Seko: Evlilik nasıl bir şey? Tek evli olmayan benim.
Aras : Fatma' nın gönlünü al. Bekar kalma.
Dağhan koşarak mutfaktan geldi.
Dağhan : Serkan Özge bayılmış. Hastanedelermiş. Hemen çocukları alıp gidelim.
Koşarak çocukları aldık. Arabaya binip hastaneye geldik. Hangi oda da olduğunu öğrendikten sonra yanına geldik. Hala baygındı. Masal ' ı Nihal ' e verdim.
Serkan : Neden bayıldı?
Nilperi : Şey...
Serkan: Ney?
Nihal : Bunu Özge söylesin.
Özge, gözlerini açmaya başladı.
Özge : Ne oldu bana?
Serkan : Bayılmışsın. Neden bayıldın?
Özge : Şey...
Doktor geldi.
Doktor: Tebrik ederim. Hamilesiniz. Taburcu olabilirsiniz.
Doktor çıktığında ben hala şoktaydım.
Serkan : 2. kez baba mı olacağım?
Özge : Evet.
Masal : Yupi! Kardeş.
Hepimiz gülmeye başladık.
Özge : Eve gidelim ve pizza yiyelim.
Serkan : Benim oğlumun canı pizza mı çekti?
Özge : Evet babası. Oğlun acıktı.
Serkan : O zaman hep birlikte bize gidiyoruz. Nihal, Masal sende kalsın.
Ve hemen kucağıma Özge ' yi aldım. Arabaya binip eve geldik.
Aras : Ben pizza siparis edeyim.
Özge : Bizde çocukları uyutalım. Hadi.
Özge;
Kızlarla çocukları uyutup aşağı indik. Minik oğlumun canı pizza çekmiş. İnşallah bir de oğlumuz olur. Koltuklara oturup pizzaları yemeye başladık. Ve en sonunda patlamak üzereydik.
Nihal : Ne yedik ama. Patlayana kadar.
=======================================================
Bombayı patlatıp geldim. Sınır koyacağım. 8 vote 5 yorum. Bay!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Yaşı Yok
FanfictionBu kitap Özser ile ilgili bir kitaptır . Bu kitap benim 3. kitabım . Kitabımı oylarsanız da mutlu olurum.