BÖLÜM 8

255 8 0
                                    

(Multi Özge'nin giydikleri ) ( Bölüm şarkısı  Zeynep CASALİNİ -Duvar ) 

                          Özge ' nin ağzından :

Hamileyim! Karnımda ikimizden bir parça var. Yatağımdan kalktım . Aynanın karşısına geçtim ve karnımı açtım.  Hafif hafif okşadım. Karnımı kapattım , banyoya girdim.  Elimi , yüzümü yıkadım . Giyinme odama gittim. Penye pembe şort , beyaz t-shirt giydim . Saçımı basit bir topuz yaptım. Aşağı indim. Kahvaltıyı hazırladım. Barış ' ın odasına gittim.

Ö : Barış hadi kalk aşkım. Bugün hep birlikte tatile gidicez.

B : Tamam canım sen bavulunu hazırla . Zaten kahvaltıdan sonra gidicez.

Ö : Tamam canım.

Odadan çıkıp kendi odama gittim.  Bavulumu aldım.  İçine kıyafetlerimi koydum.  O bavulu kapatıp.  Bir diğer bavula ayakkabılarımı ve makyaj çantamı koydum . O bavulu da diğerinin yanına koydum aşağı indim . Barış zaten gelmiş.

Ö : Bavullarımı hazırladım aşkım.

B : Bende hatırladım aşkım.

Kahvaltımızı yaptık. Yukarı çıktım. Kot şort ve beyaz gömlek giydim . Gömleği şortun içine koydum . Vizon rengi dolgu topuk sandaletlerimi giydim. Mavi çantamı da aldım. Saçlarımı da hafif dalgalandırdım. Gözlüğümü gözüme takıp aşağı indim. Barış beni bekliyordu.

Ö : Hadi gidelim canım.

B : Tamam aşkım cafede buluşup, gidicez.

Ö : Tamam.

Evden çıktık. Barış bavulları bagaja koydu. Arabaya binip cafeye gittik.  Herkes oradaydı . Serkan ' da. Gidip yanlarına oturduk.

Ö : Naber. Arabama kim kim biniyoruz ?

F : Kızlar senin arabayla erkekler de Serkan ' ın arabayla.

Ö : Bana uyar ama arabayı ben kullanamam Nihal kullansın.

N : Kabul.  Hadi gidelim.

Kalktık ve arabalara doğru gittik.

B : Kendinize iyi bakın.

Ö : Tamam aşkım.

Arabaya bindik. Ben Fatma ile arkaya bindim. Havaalanına doğru yola çıktık.

F : Özge. Sen kilo mu aldın ?

Ağlamaya başladım.

Ö : Sen ne diyosun ya yalan söyleme. ?( Ağlayarak)

Ni : Özge kilo alman normal. Hamilesin.

Ağlamayı kestim.

Ö : Benim karnım balon gibi mi olacak.

N : Amaan üzülmesene boşver.  Verirsin.

                 Havaalanı

Uçağa bindik. Yanımda Serkan var.

Ö : Aşkım. Ben kilo mu aldım ?

B : Hayır. Canım ne oldu neden sordun ?

Ö : Fatma kilo almışsın dedi.

B : Yok canım. Sen uyu.

                                   Fethiye

Fethiye ' ye geldik. Otelimizdeyiz. Şimdi havuza gidicez.  Bikinimi giydim. Üstüne mavi gömlek , kot şort giydim.  Ayağıma da sandaletlerimi giydim. Plaj çantamı da aldım.

Ö : Aşkım ben hazırım.

B : Bende hazırım. Hadi gidelim.

Aşağı indik. Bizimkiler de aşağıdaydı.

Ö : Naber.

S : İyi.

Şezlonga oturdum.

B : Aşkım ben yüzücem sen kendini çok yorma.

Ö : Tamam canım.

Barış havuza gitti.

A : Özge ne oldu ?

Ö : Bir şey olmadı.

A : Neden çok yorulma dedi?

Ö : Hamileyim ya o yüzden.

A : Aaa öylemi tebrikler.

S : Tebrikler.

Se : Tebrikler.

D : Tebrikler.

Ö : Teşekkürler.

Aras, Dağhan , Serkan , Nihal , Fatma ve Nilperi havuza gitti.

S : Doğacak mı ?

Ö : Evet.

                           Akşam

Hazırlanıyorum. Bara gidicez . Beyaz göbeğinin yanları açık elbise , altın sarısı taşlı çanta ve beyaz ayakkabı giydim. Saçlarımı düzleştirdim.  Hafif bir makyaj yaptım.

Ö : Canım hazırım ben .

B : Tamam canım hadi çıkalım.

Bara geldik. Alkol kokuyordu.

F : İyimisin?

Ö : İyiyim.

Etrafa göz gezdirirken gözüme bir şey takıldı. Barış.  Biriyle öpüşüyordu . Yanına gittim . Barış ' a tokat attım.

Ö : Bunu bana nasıl yaparsın.

Bardan çıktım . Odama gittim. Bavulumu toparladım.  Kapıdan çıktım. Bizimkiler ve bavulları vardı. 

N : Bizde gelicez.

Ö : Peki.

Havaalanına geldik ve uçağa bindik. İstanbul'a geldik. Biz Nihal ile eve geldik.

                              5 ay sonra

S : Karıcım filmi açtım .

Ö : Tamam canım.

Merdivene doğru yürümeye başladım.  Ayağım takıldı ve merdivene yuvarlandim .

                            Serkan ' ın ağzından :

Özge merdivenlerden yuvarlandı. Kanlar içinde ambulansı aradım , geldiler bende yanına bindim hastaneye geldik. Bebek , bebeğe bir şey olursa Özge ' m çok üzülür. Onu odaya aldılar. Az sonra doktor çıktı .

S : Nasıllar ?

D : Özge hanım iyi ama bebek ölmüş.  Serumu bitince çıkabilir.

İçeri girdim.

Ö : Bebeğim yaşıyor değil mi ?

S : Malesef canım.  Ölmüş.

Fyfcfhcghchcvhhhhhezeaezezetztdtetexztddtdzdtt

Bölüm bitti Özbar aşkı bitti. 576 kelime.





Aşkın Yaşı YokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin