Hello deyip bölüme geçiş yapıyorum.
Bölüm şarkısı Ceren ÇAĞATAY - Sana Açacagim kalbimi
Özge;
Cem: Neden kocana efsane olan aşkımızı anlatmayayım mı?
Nilperi : Cem! Saçmalama. 2 aylık bir şeydi. Sonra senin ne mal olduğunu öğrenince Özge senden ayrıldı.
Ki ben çoktan, ağlamaya başlamıştım. Ve sanırım koşarak odaya gitmeliyim. Koşarak odaya gittim. Kartla kapıyı açıp içeri girdim. Cama bakan tarafa doğru oturdum. İçimi çekerek Masal ' ı öptüm. Sonra birisi kapıyı zorladı. Korkarak ayağa kalktım. Cem kapıyı kırarak içeri girdi. Belinden silahını çıkarttı.
Cem : Masal ile birlikte benimle geliyorsunuz. Ses çıkarırsan tetiği çekerim.
Özge : Tamam ama Masal kalsın.
Cem : Olmaz.
Cebinden bir not kağıdı çıkarıp yatağa koydu.
Cem : Önümden yürü.
Önden yürümeye başladım. Korkarak. Merdivenlerden inip otelin arka kapısından çıktık. Arabaya bindik.
Özge : Nereye?
Cem: Çok sevdiğin bir yere.
Tahmin ettiğim gibi bizi yazlığa getirmişti. Biz her Muğla'ya geldiğimizde yazlığa gelirdik. Arabadan inip eve girdik. Kapıyı kilitleyip anahtarı cebine koydu.
Cem : Kaçmaya çalışma. İşim senle değil, Serkan ile.
Özge : Nasıl? Onunla ne derdin var?
Cem: Bunu sana ben açıklayamam. Serkan isterse kendi açıklar.
Koltuğa oturdum.
Özge : Lütfen beni kırma. Bir kereliğine.
Cem : Ama... Peki.
O da koltuğa oturdu.
Cem : 2 ay önce, siz kavga ettiğinizde. Senin Ankara'ya gittiğin zaman gece sahil de sevgilimle Serkan öpüşüyordu. Yanlarına gittim. Serkan ' a söz verdim bunu sana söylemiycektim.
Ve ben bu sefer hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştım. Bana bunu nasıl yapabilirdi?
Cem: Yukarıda sağdan dönünce banyo var. Duş alabilirsin. Masal ' a ben bakarım. Merak etme artık psikopat değilim, tedavi oldum.
Özge : Teşekkür ederim o zaman.
Yukarı çıkıp banyoya girdim. Kıyafetlerimi çıkarıp askıya astım. Soğuk suyu açıp altına girdim. Buradan gidince ilk işim Serkan ' la boşanmak olacak. Sonra ise Roma ' ya ablamın yanına gitmek. Duştan çıkıp havluyu vücuduma sardım. Kıyafetlerimi elime alıp banyodan çıktım. Başka bir odaya girip üzerimi değiştirdim. Merdivenlerden aşağı inmek için harekete geçtiğimde ayağım bir şeye takılıp yuvarlandım, sonrası karanlık.
Cem;
Bir ses gelmişti. Salondan çıktığımda yerde kanlar içinde bir Özge vardı. Telefon ile 112'yi aradım. İçerden bir bez getirip karnına tuttum. İçeriden Masal ' ı kucağıma alıp getirdim. Ambulans gelmişti. İçeri Masal ile bende binmiştim.
Masal : Anne! Anne!
Cem: Anne iyi olucak.
Hastaneye gelmiştik. Onu ameliyathaneye aldılar. Ben ise dışarıdaydım. Serkan ' a haber vermem gerekiyordu. Mesaj attım. Ve gelmişlerdi.
Serkan : Ne oldu?!
Cem: Merdivenden yuvarlandı.
Serkan : Yalan söyleme.
Cem : Yalan değil. Bizim meseleyi anlattım. Yumuşadı. Istersen banyoya gir dedim. O da kabul etti. Sonra aşağı inerken merdivenden yuvarlanmış.
Serkan : Ne demek bizim meseleyi anlattın?!
Cem: Ne yapablirdim?
Kapıdan doktor çıktı.
Serkan : Durumu nasıl?
Doktor : Bebek ölmüş. Özge hanım iyi. Ama baygın. Son olarak hafıza kaybı geçirebilir.
Serkan : Ne!?
Nihal : Ne zaman odaya alınacak?
Doktor:Şimdi alırız.
Nihal;
Özge ' yi odaya aldılar. Ama daha uyanmadı. Hepimiz başındayız.
Nilperi : Gözlerini açıyor.
Özge gözlerini açtı.
Özge : Ah noldu bana neredeyim? Siz kimsiniz? Cem aşkım.
Nihal : Canım bizi hatırlamadın mı?
Özge : Siz kimsiniz ki?
Serkan : Ben senin-
Doktor geldi.
Doktor : Nasılsınız Özge hanım?
Özge : İyiyim ama başım ağrıyor.
Doktor: Hemşireye söylerim ilaç getirir. Sizinle konuşalım mı?
Serkan doktorla konuşmak için odadan çıktı.
Nihal : Peki. Masal ' ı hatırladın mı?
Özge : Tabi ki de. O benim kızım.
Seko : Serkan ' ı?
Özge : O kim?
Serkan geldi. Gözlerinden ağladığı belliydi. Yanıma gelip kulağıma eğildi.
Serkan : Bir daha çocuğu olmayacakmış.
Nihal : NE!
///////////////////////////////////////////////////////////////////
Bombalı bir bölüm ardından fazla konuşmayaymım derdim ama sınırı dolduramamışsınız . 7 vote 10 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Yaşı Yok
FanfictionBu kitap Özser ile ilgili bir kitaptır . Bu kitap benim 3. kitabım . Kitabımı oylarsanız da mutlu olurum.