Always Lose 2.Bölüm

9 0 0
                                    

Tanrım bu nasıl bir intikam hırsıydı.Odanın kapısının tıklanmasıyla aklımdaki herseyi silip attım."Gel"dedim.Karsimda giyinişi oldukca güzel.Ela gözlü ah bi saniye şimdi çıkaracağım.Hah!Zayn Malik.Benim konuşmama izin vermeden o konuştu.Küstah."Gemma yok mu?"dedi umursamaz bir tavırla."Yok."dedim aynı umursamazlıkla."Nerede?" "Sanane?" "Gözlerin kör falan mı? Hani eğer körse ki kesin kör gözlük kullanma yakışmaz.Merhaba ben Zayn Malik.Hani şu One Direction grubundan."dedi dalga geçerek."Sen ne kadar konuşuyorsun öyle?" dedim yapmacık bir gülümsemeyle."Bir iş çalışanı olarak seninde çenen ne kadar düşük öyle.İstersem seni iki dakikada işten attırabiliceğimi anlamadın mı hala?" "Öylemi? Ozaman tanışalım ben Aria.Aria Carter.Şuan şirketinde bulunduğun kadının kızı.Ha bu arada şirket artık benim olduğuna göre seni istediğim gibi burdan attırırım.Şimdi çık dışarı."Bişey demesine izin vermeden kapı dışarı ettim.Aptal,Ukala,ünlü piç kurusu.

4 Saat Sonra

Sonunda hazırlığım bitmişti.Kalp desenli elbise,şık ayakkabılar,dalgalı saçlar.Gemma'nım attığı adrese bir daha baktım.Arada sırada gittiğim alışveriş merkezinin yakınlarındaydı.Biliyordum yani.

2 Saat Sonra Styles ailesi ile güzel bir sohbet etmiştik.Şimdi herkes dağılmıştı.Gemma ve Anne mutfakta,Harry ise odasındaydı.Kapı çaldı ama bakan olmadı.Ne yani? Bukadar zengin bir ailenin hizmetçisi yok muydu? Gemma'nın sesini duydum."Hey Aria!Kapıya bakabilirmisin?" "Pekala"

Karşımda "One Direction"duruyordu.Hepsi kusursuz gözüküyordu.Biri hariç!

Zayn Malik.Aptal."Merhaba.Ben Aria.Gemma'nın arkadaşı.Yemek yaptıklarından kapıyı benim açmamı istediler." dedim Zayn'i umursamadan gülümseyerek.

"Tanrım!Yine mi sen? Kurtulamıycakmıyım senden?" dedi aptal Zayn'imiz."Kapa çeneni ukala star."dedim dişlerimin arasından.Arkadan Anne geldi hepsine teker teker sarıldı.Vay Zayn'e bakın Anne'ye ne kadar da iyi.Herneyse şu aptalı takmayacağım.

1 SAAT SONRA

Yemekleri yemiş sofrada muhabbet ediyorduk.Hepsi çok eğlencelilerdi.Ne yalan söyleyeyim Zayn bile.Bana karşı olmasa bile onlara karşı iyiydi.Telefonuma gelen mesaj sesiyle masadan izin isteyip kalkıp mutfağa gittim.Mesaj; Bakıyorum eğleniyosun Aria? Seneler sene ilk defa gülüyosun veee onları sevdin! Bu süper:) Demekki onlara zarar vereceğim. Ve mesaj bilinmeyen numaradandı.Ah lanet olsun! Ben mutlu olamayacakmıyım? yüzümü yıkayıp kendime gelsem iyi olacak.Tam merdivenleri çıktım ki telefonumu mutfakta unuttuğumu farkettim ah lanet olsun.O mesajı biri okumamalı.Mutfağa hızla girdiğimde Zayn orda telefonumla uğraşıyodu lanet olsun.Beni görünce kolumdan tuttuğu gibi merdivenleri çıkarıp bi odaya soktu.Zayn ve duvar arasında kalktım. "Nesin sen! Katil Ajan falan mı!" "Hiçbişey bilmiyosun ukala!Bana bağırmayı kes gerizekalı." "Anlat ozaman!Açıkla!Bu nedemek!" "Sanane!" "Nedemek sanane? Sevdiğin insanlara zarar veririm diyor!" "Seni sevmediğime göre?" Bir an sessiz kaldı biraz sonra yine konuşmaya başladı."Ben değilsem bile Gemma,Anne,Çocuklar?"

"Kapa çeneni." "Hayır susmayacağım.Şimdi herşeyi gidip anlatıyorum!" "Lütfen sus! Sevdiğim insanları kaybetmekten bıktım tamam mı? Benden herşeyi iste ama onlardan uzak durmamı isteme.Lütfen." Okadar çaresiz hissediyordum ki kendimi."Sevgilim ol." "Ne?" "Sahte sevgilim ol." "Neden?" "Yönetim yeni bir sevgili bulmamı istiyor şart bu.Ama eğer sevdiğim insanların birine en ufak bir zarar gelsin anlaşma biter herşeyi söylerim burdan defolursun." "Nekadar sürecek?" "Bilmiyorum.Başka şansın yok zaten?" "Tanrım ben senin eline nasıl düştüm?" dedim oflayarak.Biraz daha yumuşamıştı sırıttı.Beni kolumdan tutup odadan çıkardı.Aşagi indigimizde herkese donup."İşimiz var görüşürüz." deyip ben daha ne olduğunu anlayamadan evden sürükledi arabasına bindirdi.Arabaya bindiğimiz gibi bağırmaya başladım. "Tanrım senin derdin ne? "Bizim işimiz var görüşürüz!" ne demek! Odada seninle 10 dk geciyorum ve sonra odadan darmadagin cikiyorum sonra ne diyorsun!Ne düşünbiliceklerini hiç düşünmedin mi!" "Seni becereceğimi düşünmüşlerdir evet.Biraz daha susmazsan gerçekten bunu yapacağım!" Söylediği cümlenin verdiği iğrençlikle çenemi kapamıştım.Bir barın önünde durduk."Burda ne işimiz var?" "İlk gösterimiz başlasın." dedi gülerek.Arabadan indiğimizde elini belime attı ve içeri girdik.Tanrım iğrenç.

1 SAAT SONRA "Tanrım elini kalçamdan çek aptal!Böyle sevgilin değil sürtük gibi gözüküyorum gerizekalı." "Sence umrumdamı?" Ona cevap vermeden huzursuzca kıpırdandım.Sonunda bırakmıştı.O sürekli içerken ben dudağıma içki bardağını sürmemiştim bile."Gidelim?" "Peki." Vay be.Zayn Malik'i tek kelimeyle ikna etmiştim."Yarın sabah saat 8'de seni evden alırım." Ah tanrım.Bu herşeyi mahvetmişti."Hayır,hayır.Asla olmaz.Ben 8'de kalkamam." "Banane." diyip omuz silkti.Ah!Gerizekalı.Çantamı aldığım gibi barın çıkışına yürüdüm.Şansıma taksi vardı tam kolumu uzatmışken biri elimi tuttu."Bence Zayn Malik ve sevgilisinin bardan ayrı arabalarla gitmesi saçma olur."dedi Zayn."Bence hiçte saçm-" "Fikrini soran olmadı yürü."Aptal.Aptal.Aptal.Kendini ne sanıyor? Annem mi? Babam mı? Abim mi? Neyim? O benim hiçbişeyim."Herşeyime karışamazsın." "İstersem öyle bi-" "Bu konuşmadan çok sıkıldım ve görüşürüz." dedim ve taksiye atladım.Arkama baktığımda Zayn'in söylendiğini farketmiştim ama inanın umrumda değil.

** Aptal zil.Zil okadar ısrarlı çalıyorduki bir ara zili sökmeyi düşündüm.GERÇEKTEN.Sonunda dayanamayıp sıcacık yatağımdan kalktım.Kapıyı açtığımda karşımda Alexis duruyordu."Günaydın Aria!" "Tanrım alex sen iyimisin? Saat sabahın 7'si ve okul yok.Neden burdasın?" "Canım istedi." "Yalan." "Ah pekala.Yakaladın.Bilgisayarım bozuk.Ve acil olarak skype'dan yeni sevgilimle konuşmam gerek." "Ah.Yine mi sevgili? Tanrım bu kaçıncı? Herneyse iyi.İşini hallet ve git.Ben burda uzanacağım."

1 Saat Sonra

Yine ve yine zilin çalma sesiyle uyandım!Alex hala bilgisayar başında duruyordu.'' Alex?'' ''Efendim?'' ''Sen gerizekalı mısın?'' ''Neden?'' ''Ah boşversene!'' dedim yerimden kalkarak.Kapıyı açtığımda karşımda Zayn Malik dikiliyodu. ''Defol gerizekalı.Arkadaşım burda.''dedim fısıldayarak.Omuz silkti.Gerçekten.Bitek bunu yaptı.Aptal.''Kim gelmiş Ariaa?''diyen Alex'in sesiyle dahada telaş yapmıştım.Lanet olsun.''kimse Alexis.Sen işine bak.'' ''Böylede iyi.İstersen direk gidelim.''Bildiğin benimle dalga geçiyordu çünkü üstümde pijamalarım vardı.''Peki tamam lanet olsun.Arabana git orda bekle 10 dk'ya orda olacağım.'' Kafasıyla onayladıktan sonra gitti.

10 DAKİKA SONRA

''Alex ben çıkıyorum.Ve sende defoluyorsun.''dedim gülümseyerek.''Ama-'' ''Umurumda değil Alex.Sabahın köründe eve aldığıma şükret.'' Uflayarak evden çıktı.Çantamı alarak bende çıkmıştım.Arabanın dışında bekliyordu.GERİZEKALI.Tamam normalde yeni tanıdığım insanlara böyle davranmam ama işte herneyse.Onu umursamadan arabaya bindim.''Nereye gideceğiz?'' ''Şık bir Cafe'de kahvaltı.'' ''İyi.Sonra beni rahat bırak.''  

2 Saat Sonra

Gerçekten şık Cafe'ye gelmiş kahvaltı etmiştik.Sessiz bir kahvaltıydı.Arada bana yanaşmaya çalıştı kameralara gösteri için.Öpmek bile istedi.Ama sahte sevgilim öpücük alamadı ve alamayacak.Ben daha önce kimseyle öpüşmedim ve ilk öpücüğümü ona verecek değilim.''Kahvaltı bittiğine göre ben gidiyorum.''dedim ayaklanarak.''Ben bırakırım.'' ''İstemiyorum.'' ''Sana saçma sapan hareketlerde bulunmaman gerektiğini daha ne kadar belirtmek gerek? Burdan taksiye atlayıp gidemezsin.'' ''Herşeyime karışmayı kes!Benim hayatım senden ibaret değil.İstediğimi yaparım.Ve bana yaklaşmayı kes.'' 'dedim Cafe'nin kapısına doğru yürüyerek.''Bunu sonra konuşacağız.''dedi arkamdan söylenerek.Çokta umrumdaydı sanki.İnanın bir gıdım umrumda değil.Konuşsakta hiçbirşey değişmeyecek.Zayn Malik çoğunlukla her istediğini alıyo olabilir ama bu sefer olmayacak.Üzgünüm Malik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 25, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Always Lose...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin