'Sarışına'

209 16 5
                                    

Bu seni son anlatışım.
Seviyorum seni demiştin sarışın. Her omzunda uyuya kaldığımda en ufak bi haraketinde uyanmama rağmen ses etmezdim. "Her şeyimsin" deyişini duymak hoştu çünkü. Her şeyinmişim gibi hissettirirdi. Kokunla uyumama izin verirdin. Gözlerimi kapattığımda da saçlarımı okşardın yavaş yavaş. Mayıştığımı görünce eyilir bir öpücük bırakırdın dudağıma. Güneşte parlayan gözlerime bakıp her seferinde "Buralar benim hep" derdin. Kirpiklerimden öperdin sonra. Seni her öptüğümde yanağına bulaşan ruj izimi silip elinde çıkan izi burnuma sürerdin. Beni kendine çeker burnumu öperdin. Her buluşmamızda ilk baş dakikalarca sarılırdık, bitmek bilmezdi sarılmamız. Sonra yorulup otururduk, yine sarılırdık. Önüme düşen saçımı omzumun arkasına alırdın. Eğilir boynumu öperdin. Her el ele tutuşmamızda elimin çok küçük olduğunu söylerdin. Bende kıkırdayıp "Evet öyleler" derdim. Elimi öperdin, gülüşümü öperdin daha sonra. Her ayağa kalkışımızda seni öpmeye çalışınca parmak uçlarıma kalkışımla dalga geçerdin. Sonra beni kaldırıp aşağıdan bana bakardın. "Manzaran burdan da güzel be hatun" derdin. İndirirdin sonra, sarılırdın. Kaybolurdum ya kollarında çok hoşuma giderdi. Gelinlikçinin önünden geçerken gözlerin dolmuştu. Ne olduğunu sorduğumda vitrindeki en güzel gelinliği gösterip "Sana çok yakıştı" demiştin. Belimden kendine doğru çekip sarılmıştın. Seviyordun veya sever gibi yaptın. En güzel sen seviyordun beni oysa. Ben öyle düşünürdüm. Ama o son boynunda uyuyakalışımda gözlerimi açtığımda yoktun yanımda. Telefonlarımı açmadın, her yerden engellemiştin. Okuldan kaydını aldırdığını söylediler. Ağlamak istedim, boğazım düğümlendi. Haberim olmadan gittin sen benden. Benim hayattaki tek isteğim gözlerimi kapamış senli hayaller kurarken gözlerimi açtığımda yanımda olmandı. Yoktun. Son kez sarılmalıydım oysa ki. Haberin olsun diye söylüyorum; kendime zarar vermedim. Sadece ciğerlerim çürüdü, göz altlarım karardı. Bi de zayıfladım. Ama bunlara sebep olan sen değilsin, seni beklemem. Her gelmeyişine 1 paket öldürmem, her gelmeyişine aç kalmam. Umarım mutlusundur. Umarım seni benim kadar çok seven biriylesindir şu an. Ama tek ve içten dileğim ne biliyor musun? "Senden vaz geçtiğim gün beni özle"
Bu seni son anlatışım sarışın.

Korkağın KalemindenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin