"Kadınıma 2"

40 6 0
                                    

Bana sevgiyi öğreten kadın iyi ki doğdun.
İyi doğdun iyi ki vardın. Bu gün senin doğum günün. Annemin babama aşık olduğu yaştasın. Bense bir bar taburesi üstünde ona aşık oluşuna içiyorum. Sana söyleyecek sözlerim vardı. Gözlerine bakarak anlatacağım şeyler. Gözlerini öpecektim, kirpiklerini sayacaktım. Şu an o kokluyor seni, ona aitsin. Zaten başıma ne zaman iyi bir şey gelse elimden alınıyor. Sen gibi, saçların gibi, tenin gibi. Daha çok kokun gibi. Gözlerin gibi, hani derdim ya içi parlıyor bakarken, o parıltı gibi. Çok severdik, sahi sen niye gitmiştin? Gözümün nuru derdim, çok mu geldi? Kirpiklerinin kahve rengi olup saçlarının sarı oluşuna hep şaşırırdım. Gözlerinin okyanusluğunu severdim. Elimden gelse gözlerini kalbime gömeceğim demiştim. "Sana feda sevdiğim" demiştin. Şimdi o gözlerle mi bakıyorsun? Hasretin çok zor be güzelim. Katlanamıyorum. Ellerin nerede? Gözlerin nerede? Nerede o yağmur kokulu sen? Neredesin? 20 pastanın 5ini benimle üfledin, her dileğinin "Sonsuzluğumuz" olduğunu söylerdin. Sonsuzmuş be, sevgim sonsuzmuş sana. Bitmek tükenmek bilmiyor. O bitmiyor, ben tükeniyorum. Sigaramın dumanı sarıyor etrafımı, üşüyorum. Yine bir Ağustos gecesi, bu gün de üşüyorum kadınım. Bu günde tüylerim diken diken oluyor adın geldikçe aklıma. İyi ki doğdun kadınım, iyi ki doğdun. Gözlerin olmasa gökyüzünün ne demek olduğunu bilemeyecektim, saçın olmasa ipek ne demek bilemeyecektim. Kokunu duymasam yağmurun kokusunu hiç almayacaktım. Belki sen olmasaydın ben hiç olamayacaktım. Yağmur yüklü şarkıların kalbime düşürdüğü şimşeklerin acısını tadamayacaktım belki hiç. Koklayarak öpmem hoşuna giderdi, o da öpüyor mu seni benim gibi? Sen gözlerini her kapadığında o da uykusundan es verip izliyor mu seni saatlerce? Odandan çıktığın anda kokun için yapışıyor mu kıyafetlerine? Benim kadar mutlu edebiliyor mu seni? Umarım ediyordur. Canını yakmıyor değil mi o şerefsiz senin? Canının yanmasını istemem. Sen çok yaktın ama seninki yanmasın güzellik, seninki yanmasın. Okyanus gözlerin hiç taşmasın, çiçek kokan gülüşün hiç solmasın. Papatya saçlı kadın iyi ki doğdun. Müsaden ile kalkacağım bar taburesinden artık. Yerim toprak altı. Bana ölümü öğreten kadın iyi ki doğdun.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 09, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Korkağın KalemindenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin