°

99 11 0
                                    

Direk giriyorum konuya uzatmanın anlamı yok güzellik. Bu sefer bela okumayacağım sakın şüpheye düşme. Gidişin yakıyor her zerremi. Bir ölüye yazar gibiyim bu mektubu. Belki de sol yanıma yazıyorumdur, orada yatan mezarıma. Yalanlarına yazıyorumdur belki, belki benim elimi tuttuğunda hayal ettiğin o şerefsize yazıyorumdur. Nasıl kıyabildin bana be güzelim? Hani huzur veriyordu kokum? Hani öptüğümde seni bir kez daha yeşeriyordu aşkımız? Her yattığımda sen varsın aklımda derdin. O herifle yattığında da geldim mi aklına? Yandı mı sol yanın? Bana gidersen git diye bağırıp çekip gittiğinde ben hala arkandan bakıyordum. Döner son bir kez öpersin diye bekliyordum. Onun kollarına mı koştun yine? Onun omzuna mı bitişimize mutlu oldun? Doğruyu söyle sarışın, gözlerime baktığında onu mu gördün karşında? Git diyemedim, her şeyimle senindim. Gözlerine gülmeyeceğim, yanamayacağım seninle. Ne güzel gülerdin be gözlerime. Beni sorduklarında acıyacak mı için? Veya gülüp geçecek misin? Biliyor musun gelirsen affederim. Ama dokunamam sana. Tutamam elini. Öpemem dudaklarından, bakamam gözlerine. Okşayamam saçlarını. Gerçi sen sana dokunulmasından hoşlanıyordun unuttum. O adamla kal. Gittiğin yerde mutlu ol. Çocuğun benden olsun isterdin. Onu mu ben sandın beni mi o? Dürüst ol güzellik hiç sevdin mi beni? Umutlarımı yarınlara bıraktın ulan. Hayatını üzerine kuran bir adamı nasıl bıraktın sen? Hakediyordum be sevgini. Ellerini hakediyordum, kokunu halediyordum. Seni ben hakediyordum. Ama sen beni hiç hak edememişsin sevgilim. Ne güzel düştün be gözlerimden. Ne güzel sevgime kin kattın. Sende güzeldin, çok güzeldin. Günde 2 paket içerdim ya hani. Yapma derdin, ama içten değildi. Nasıl kandım ulan sana. Nasıl aldandım gözlerine. Ciğerlerimden özür dilemek zorundasın sarışın, 4 pakete eriyorlar artık. Babam kızıyor çok içiyorum diye, babamdan da dilemek zorundasın. Annem üzülüyor her gece içişime, ondan da dilemek zorundasın. Sanırım bana bir de sevgi borcun var. Buralara çok biriktirip gittin be. Çabuk gittin. Hızlı gittin. Bana aldığın çakmakla yakıyorum sigaralarımı. Senin benim yüreğimi yaktığın gibi yakıyorum. Verdiğin tişörtteki kokunun çiğerimi yaktığı gibi yakıyorum. Yanıyorum ardından, sen kal dememe bakma. Üşüyorum be. Sensiz çok üşüyorum. Bir türlü benim olamadın, gittin. Çok uzaklara gittin sen benden.

Korkağın KalemindenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin