T-8

7K 216 4
                                    

Odama girip ne giyeceğime karar vermeye başladım. Siyah tayt ve beyaz bol bir bady seçtim. Kendimi banyo'ya attım.

***
Banyo'dan çıkıp üstümü giyindim. Araba anahtarımı alıp telefonunu şarjdan çıkarttım. Siyah ceketimi giyip kapıdan çıktım.

"Özür dilerim" kapımda duran bir Kenan beklemiyordum. Pişman olabilirdi ama umurumda mı?

"Özür dileme bana dediğin laflar varya hah o kadınlara gir bağırta bağırta becer. Good lucky" göz kırpıp merdivenlere yürüdüm. Arkama dönüp baktığımda Kenan yoktu.

Tamam yani kabul etmedim ama insan biraz uğraşırdı. Merdivenlerden inerken Teyzemi gördüm. Yüzümün kazardığına adımı basardım.

"Nereye kuzum" kolumdan tutup kendine çekti. Ne oluyordu böyle.

"İş yerinden arkadaşla buluşup sinema'ya gidicez teyzem" çok yakındık.

"Erkek mi bu?" Kaşlarını çattı.

"Hayır kız teyze neyse görüşürüz çıkıyorum" elinden kurtulup evden çıktım.

Arabama doğru giderken ahırdan kaçan bir at bana doğru koşmaya başladı. Öylece kalakaldım.

At önümde durunca kalbim küt küt atmayı bıraktı. Sevmemi beklermişgibi kafasını bana vuruyordu.

Elimi uzatıp sevmeye başladığımda kişnedi. Gitmesi gerekiyordu. Seyis gelip atı alıp ahıra götürdü.

Arabama binip navigasyonu açıp Elif'in evine gitmeye koyuldum.

***
"Neden ben gelmeden hazırlanmazsın ki?!?" Yarım saattir Elifi bekliyordum.

"Ne bileyim uyuya kalmışım çok çalıştım ben sen gittikten sonra yorgundum sonuçta" dudak büzüp elbise göstermeye başladı.

"Kızım elbise mi giyeceksin" bana pön pön bakarken kafamı olumsuz anlamda salladım.

"Yaaa ama hayır sinema'ya elbiseyle gidilmez" cık cıklayıp.

"İyi tamam ben eşofman giyeyim" dudak büzüp salondan çıktı.

***

"Kızım bu film çok şey güzel" kesinlikle öyleydi. Yerimde sıçramamla gözlüğüm düşmüştü. Yanımda oturan kişi benden daha önce davranıp gözlüğü yerden aldı ve bana verdi.

Şaşırdım. Bu oydu.

"Ne işin var burada? Hemde yan koltuğumda? Nereden öğrendin ki?" Lanet olsun gecemi mahvediyordu.

"Annem söyledi. Buradan seni alıp o bahsettiğin kıza gidicez. Filmi iyi seyret" göz kırpıp önüne döndü. Gözlüğümü takmadan izlemeye çalıştım ama olmuyordu sonra taktım.
Film bittiğinde Wonder Woman'ı ayakta alkışlamak istedim. Ne dönüş yapmıştı kadın! Elif'le çıkışa doğru gittiğimizde istemeden Kenan'a bakındım ama yoktu.

"Bende kalsana bu gece?" Elif çok mutluydu.

"Annem ve Teyzem kesinlikle altında bir şey var diye uyutmazlar" kahkaha atmaya başladık.

"Nolur evet dee nolur evet dee" elimle ağzını kapatıp sus işareti yaptım.

"Elif yürü eve gidelim orda anır" kaşlarını çatıp bana baktı.

"Ağzına yakıştıramadım. Biliyor musun dışarıdan ilk görüldüğünde korkunç görünüyorsun" kahkaha atmaya başladı.

"Hiçte bile" karnına hafifçe vurdum. Elini karnına koyup iki büklüm oldu.

"Vurmayın hanım ağam vurmayın. Ama haklıyım böyle biri olduğun hiç dışarıdan belli olmuyor. Soğuk gibisin" kaşlarımı çatıp burnumu kırıştırdım.

"Sen halt etmişsin!" Araba'ya doğru yürümeye başladık.

"Nur!" Uff kenan yanımıza doğru koşmaya başladı.

"Sizi kaybettim sandım" dudağını büzüp "hadi gidelim" dedi.

"Kenan bu gece elif'te kalıcam" yüzünü buruşturup bakmaya başladı.

"O zaman bende geliyorum" Elif hemen lafa atladı.

"Gelin gelin evim yeterince geniş"iyilik yapmış gibi göz kırptı.

***
"Yorgunum ölüyorum bittim" dememle kendimi koltuğa attım. İkiside bana dikkatlice bakıyordu.

"Ne var be! Hiçbir mi yorgun insan görmediniz?" Gülmeye başladılar. Ahh kenan sen gülme be kuzum. O hafif kirli sakalları gülünce nasılda yayılıyordu.

"O değil Nur, arkanda ki köpeği eziyorsun" ne?!? Ayağa kalkıp az önce sırtımı yasladığım yastık sandığım yavruya baktım. Elime alıp özür dilemeye başladım. Bu sırada elif kenan'a yatak yapıyordu.

Ha ha ha kanepede yatıp her yeri tutulacaktı. Ohhh canıma değsin.

Ama düşündüğüm gibi olmadı. Elif kanepede yatıcağını söyleyip bizi yatağa attı. İkimiz aynı yatakta? Cidden mi?

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin